חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אינטל: ההשקעה הבינלאומית הגדולה ביותר בישראל אי פעם

חברת אינטל סיכמה עם משרד האוצר על הקמת מפעל נוסף בקרית גת בעלות של כ-25 מיליארד דולר, בהשקעה הגדולה ביותר אי פעם של חברה בינלאומית בישראל

שתפו :

אביר סולטאן, פלאש 90

לפני מספר חודשים הפיצו מתנגדי הרפורמה סרטון בו שאול מרידור שהיה ראש אגף התקציבים במשרד האוצר מסביר כמה מסוכנת הרפורמה המשפטית לכלכלה הישראלית וכיצד אינטל לא תשקיע בקרית גת, "לא יהיה אינטל", אמר מרידור.

הבוקר פתח שר האוצר בצלאל סמוטריץ' את ישיבת הממשלה השבועית בהצגת ההחלטה של חברת אינטל הבינלאומית להשקיע בישראל, והוסיף שמדובר בבשורת ענק. לדבריו, זוהי "ההשקעה הגדולה ביותר בישראל אי פעם. בחירת אינטל לבצע את ההשקעה כאן בישראל מהווה הבעת אמון אדירה בכלכלה הישראלית. ההשקעה, בסדר גודל חסרי תקדים, תשפיע על הצמיחה של הכלכלה הישראלית, תקדם תעסוקה איכותית בפריון ובשכר גבוה בישובי הפריפריה ותשים את ישראל בחזית הטכנולוגיה". מפרטי ההסכם עם החברה עולה כי מתוכנן שיתוף פעולה מלא בין הממשלה לחברה.

אינטל צפויה להעסיק אלפי עובדים נוספים בקרית גת במסגרת ההשקעה הקרובה. החברה צפויה לסיים את ההשקעה ולהתחיל את פעילות המפעל החדש עד לשנת 2027 ולהמשיך להפעיל אותו עד לשנת 2035 לכל הפחות. הדרג המקצועי במשרד האוצר משבח את המהלך.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מדובר בהשקעה הכי גדולה של חברה בינלאומית בישראל אי פעם. זוהי הבעת אמון כבירה בכלכלת ישראל, בניגוד גמור לכל הדיווחים השקריים נגדנו".

ח"כ משה סעדה (הליכוד) שלח עקיצה ברשתות החברתיות: "מוזר, אתם רוצים להגיד לי שמנהלי אינטל לא קראו את מכתב הכלכלנים והסייבר ההתקפי?"

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום