חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שר האוצר סמוטריץ' והעיתונאית קרן מרציאנו בהתנגשות בטוויטר

העיתונאית קרן מרציאנו תקפה בטוויטר את ההתנהלות הכלכלית של הממשלה, והשר סמוטריץ' מיהר להשיב לה

שתפו :

הדס פרוש, פלאש 90

בחדשות 12, בפברואר האחרון, דווח שבצל "המהפכה המשפטית" השקל נחלש ולעומת זאת הדולר והאירו מזנקים.. השבוע יצא דיווח נוסף באותו עניין, ובו נאמר: "האם בנק ישראל מתערב במסחר במטבע חוץ? שער הדולר ממשיך לרדת". ישנה נטיה ברורה לדווח באופן שלילי ומגמתי על מנת להשחיר את הממשלה.  

גם על המרקע הכותרת הייתה "הדולר ממשיך לרדת" .

לשר האוצר סמוטריץ' נמאס מהכותרות המגמתיות והשבוע הוא התרעם על כתבת הערוץ קרן מרציאנו: ‏"שלום קרן מרציאנו, תרשי לי לתקן לך. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק. מבין שקשה לכם בתקשורת ואתם מנסים באיזו שטיפת מח לדבר תמיד על ירידות והחלשות של הכלכלה הישראלית, אבל האמת יותר חזקה מכם".

כתבת הערוץ מיהרה להשיב לו: "היי בצלאל סמוטריץ', אנסח מחדש את הידיעה: השקל מתחזק בעקבות הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית. המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק בהשקעות בהיי-טק, עליה בהכנסות המדינה ממיסים ותשואה עודפת של הבורסה. בנוסף, הטיפול הנחוש של השר ביוקר המחיה בלם את האינפלציה״. סיימה את דבריה בעקיצה: "עכשיו זה בסדר"? 

שר האוצר, הגיב לה באותה "מטבע": "‏משתפר. רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים, יטשטש את האג׳נדה ואת אפס המקצועיות שלך ויתן תחושה שאת מחוברת אל העם". 

מרציאנו לא נשארה חייבת, ועקצה את השר סמוטריץ' על כך שמה שבאמת מפריע לו זה הדיווח שלה על מערכון האולפנה. "עכשיו הכל ברור".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום