חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רה"מ נתניהו במתקפה חריפה: "יש מפגינים ש"חוברים לאש"ף ולאיראן"

רגע לפני המראתו לארה"ב, התייחס רה"מ נתניהו להפגנות הצפויות במהלך ביקורו ואמר: "הפעם אנחנו רואים הפגנות נגד ישראל ע״י אנשים שחוברים לאש״ף לאיראן ואחרים"

שתפו :

צילום מסך

בתחילת דבריו התייחס רה"מ בנימין נתניהו לביקורו הצפוי ואמר: "אני יוצא לעצרת האו"ם, שם אייצג את ישראל אל מול אומות העולם. אפגוש מנהיגים רבים מהעולם, בראשם הנשיא ביידן, איתו אדבר בין השאר ובראש ובראשונה על איראן והרחבת מעגל השלום", עוד הוסיף, "היום העולם רואה, ואני כמובן אדגיש את זה, שאיראן מפרה את כל ההתחייבויות שלה, שהיא משקרת במצח נחושה, שהיא מתכוונת גם לפתח נשק גרעיני וגם להמשיך את התוקפנות שלה באזור".

הדברים שאמר כאמור על אותם מפגינים שבאים להוציא את דיבת הארץ רעה בחו"ל, הם אלה שעוררו סערה.

 

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד בתגובה לדברי נתניהו: "אין אדם שהרס את תדמיתנו בעולם יותר מנתניהו בחודשים האחרונים. אין דבר שמסייע יותר לאיראנים מהמהפיכה המשטרית של ממשלתו".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ: "המתקפה של נתניהו תוך האשמת המפגינים בארה"ב בחבירה לאויבינו, חמורה וראויה לכל גינוי. גם אם לא מסכימים על דרך הפעולה, מדובר בפטריוטים, אוהבי המדינה. את הנזק האדיר שנתניהו גורם לחברה הישראלית בהתנהלותו, גם אלף נאומים חוצבי להבות באו"ם לא יתקנו. הגיע הזמן לעצור את ההפיכה המשטרית ולעשות סדר בממשלה, במקום להאשים את המפגינים".

מנגד, בקרב הקואליציה, חיזקו את רה"מ נתניהו.

שר התפוצות, עמיחי שיקלי: "במקום להפגין, מול עצרת האו״ם, כנגד מכחיש השואה אבו מאזן, שאמר: ״שהנאצים לא השמידו את יהדות אירופה בשל זהותם אלא בשל עיסוקם בבנקאות והלוואה בריבית״, או מול משטר הרשע האיראני המאיים להשמידנו ובימים אלה סילק את פקחי סבא״א ממתקניו. יש מתוכנו מי שמבקשים לחבל ולפגוע בביקור מדיני של ראש ממשלת ישראל שנבחר בבחירות דמוקרטיות, לא בהונאת בוחרים כשמאחוריו שישה מנדטים, אלא ברוב קולות כשמאחוריו מיליוני ישראלים. זו לא פגיעה בממשלה זו פגיעה בחוסנה ובביטחונה של המדינה – מהרסיך ומחריביך ממך יצאו".

 

 

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' התייחס גם לאחד מהמיצגים נגד רה"מ בארה"ב. מיצג שבו מוקרן על כלא אלקטרז המילים "ברוך הבא לאלקטרז ביבי".
"‏פעם היתה כאן ממלכתיות. היה ברור שמתווכחים ומפגינים בבית אבל כשראש ממשלה יוצא בשליחות כולנו לייצג את ישראל בחו"ל כולנו מגבים אותו. המפגינים בחו"ל הם אכן פעילי BDS שפוגעים בישראל והתמיכה שהם מקבלים מגנץ ולפיד מוכיחה שגם הם חצו את כל הקווים.האדומים".
סיכם את דבריו. "אופוזיציה למדינה, תתביישו לכם".

 

 

שר התקשורת, שלמה קרעי: ״יחד עם מיליוני ישראלים, ציוניים, פטריוטים, אנחנו מפגינים בעדך ראש ממשלת ישראל. אל תיפול רוחך לקול הזמבורות של אלו, שבאופן סמלי ליום הזה, בוחרים להצטרף למקהלת שונאי ישראל בעולם. עם ישראל בחר אותך לראש הממשלה שלו, וכולנו שם מאחוריך. בהצלחה רבה בעזרת השם״.

ד"ר עידו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה, התראיין הבוקר ברדיו "גלי ישראל " לאבי רצון ואמר: "אחרי שראינו בארץ דברים שחשבנו שמתנגדי הממשלה לא יעשו, אותו דבר קורה עכשיו בארה"ב. הם יעשו הכל כדי להפיל את הממשלה ולהשחיר את הימין. כמובן שבאופן אובייקטיבי המפגינים הללו משרתים את המטרות של האויבים שלנו. אבל הבעיה המרכזית היא הרצון להקים כאן מדינה פוסט ציונית באמצעות עקיפת רצון הבוחר, זה כל הסיפור. רצון הציבור כפי שהתבטא בבחירות לא לרוחו של ציבור מסוים והוא מנסה לכפות עלינו את הדרך שלו באמצעים לא דמוקרטיים ושיבוש האמת. פתאום רצון הרוב הוא לא דמוקרטיה, פתאום הרצון של איזו אוליגרכיה משפטית – זה הדמוקרטיה…"

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יעקב
יעקב
7 חודשים לפני

ברק רוצה גופות בירקון, איפה החוק, איפה משטרה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום