חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרגלים החדשים?!

פעילי שמאל מבזים ותוקפים פיזית ח"כים ושרים המבקרים בארצות הברית. רגע לפני פרשת השבוע בה נקרא על המרגלים שהוציאו את דיבת הארץ רעה. האם השמאל הישראלי הוא בעצם גירסא מודרנית של המרגלים?

שתפו :

פלאש 90

פגישת שר התפוצות, עמיחי שיקלי עם נציגי הפדרציה היהודית בוושינגטון בוטלה הבוקר (חמישי). הסיבה? תלוי את מי שואלים. פעילי מחאת השמאל טוענים שהסיבה היא המחאה שתוכננה. גורמים בפדרציה טוענים שזה בגלל לוח הזמנים.

גם שר המדע, אופיר אקוניס ושר הכלכלה, ניר ברקת ביטלו את הופעתם.

אחת מפעילות השמאל בסניף ניו יורק היא שני גרנות שמתארת את עצמה כמובילה את המנהיגות הגולה בעיר. כך היא כותבת: ‏"פגישת שיקלי והפדרציה בוושינגטון בוטלה. זה אחרי שאקוניס בוטל ב-.L.A וברקת בוטל בבוסטון. לכאורה משמח כי אלו הישגים משמעותיים של המחאה שלנו פה שהצליחה לגייס את המיינסטרים היהודי להבנה שבסיכוני ההפיכה ושליחיה כאן. אבל איזה עצוב ומביך ששר התפוצות מוחרם בתפוצות. מגיע לנו טוב יותר".

אין לתאר! היא וחבריה גורמים נזק תדמיתי לישראל ולממשלה בעיני העולם ובאותה נשימה מתלוננים ש"מגיע לנו טוב יותר".

אין זה פלא שההסתה מגיעה מ"המסית הראשי", יאיר לפיד. השבוע היה זה לפיד ששוב תידלק את ההסתה תוך עיוות של המציאות: "יו"ר ועדת החוקה חוטף באלימות מגאפון למפגינה, משקר ומסית נגד המפגינים, שר התפוצות עושה תנועות גסות מול המצלמות, הממשלה הזו לא מפסיקה לעשות לנו בושות בעולם. הם לא ראויים להיות נציגי ציבור. הם לא ראויים לייצג את ישראל".
ולעובדות:

ח"כ רוטמן חטף מגפון לאחר שננקטה מולו אלימות מילולית ואף דריכה של אחת המפגינות על רגל אשתו.

לגבי השר שיקלי, כל "חטאו" היה שחייך אל פעילי מחאה והם פירשו זאת כ"תנועות גסות". אגב, השר שיקלי כבר "זכה" לכרזה חדשה עם תמונה בה הוא מחייך ואוחז לכאורה דגל ישראל בידו. בתמונה שהופצה אין דגלון, יש הרבה הנדוס תודעה כדי ליצור רושם שהוא מבצע תנועה מגונה ומעל ראשו הכיתוב SHAME (בושה).

בזמן כתיבת שורות אלה, מגיע העדכון הבא: "לפני זמן קצר אדם ניסה לתקוף פיזית את השר ניר ברקת במהלך הפגנה שנערכה בעת ביקורו הרשמי בבוסטון. מאבטחי השר ברקת הדפו אותו ומנעו ממנו לפגוע בשר ברקת. השר ברקת לא נפגע. משטרת בוסטון עצרה את התוקף. התוקף הינו אזרח ישראלי". הנה לנו אלימות גוברת גם בארה"ב".

בפרשת השבוע פרשת שלח, גם המרגלים נקטו בשיטת "הנדסת התודעה". כאשר המרגלים מתארים את תושבי הארץ הם אומרים: "וְשָׁם רָאִינוּ, אֶת-הַנְּפִילִים בְּנֵי עֲנָק–מִן-הַנְּפִלִים; וַנְּהִי בְעֵינֵינוּ כַּחֲגָבִים, וְכֵן הָיִינוּ בְּעֵינֵיהֶם". מילא המרגלים ראו את עצמם קטנים ביחס אליהם אבל כיצד אתם קובעים באיזה אופן הם ראו אתכם?

זאת הנדסת תודעה מכוונת לתאר את המציאות לעם ישראל המחכה למידע אודות הארץ ויושביה. הפסוקים לאחר מכן מעידים על כך שהמרגלים הצליחו לשכנע את העם. "וַתִּשָּׂא, כָּל-הָעֵדָה, וַיִּתְּנוּ, אֶת-קוֹלָם; וַיִּבְכּוּ הָעָם, בַּלַּיְלָה הַהוּא. וַיִּלֹּנוּ עַל-מֹשֶׁה וְעַל-אַהֲרֹן, כֹּל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל". התוצאה? נשארים במדבר!
ממש כשם שבישראל 2023 מוציאים דיבה על ח"כים ועל שרים ולבסוף מאשימים אותם ש"הם עושים בושות לעולם".

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
10 חודשים לפני

אפילו טלי "הצועקת בראש" גוטליב התעוררה ומודה שיש כאן חוקים מושחתים…

"רפורמה עכשיו" זו תנועה אפילו יותר מסוכנת מ"שלום עכשיו" הקיקיונית. לפחות מאחורי "שלום עכשיו" הייתה קונספציה שיש עם מי לדבר בצד השני או לפחות ששווה לנסות. מאחורי "רפורמה עכשיו" אין כלום. רק שחיתות שלטונית ופגיעה בזכויות של כולנו. בזמן שאתה כותב הקואליציה החרדית שלך מפטרת נשים וממנה גברים במקומם, מבטלת חוקים שמגנים על נשים מאלימות וגם מבזה נשים בפומבי. בנוסף, אותה קואליציה בכלל לא ימנית — לא כלכלית כשהיא מחלקת כסף שוחד ולא מדינית כשהיא מצביעה (מרץ 2023) נגד סיפוח בקעת הירדן (אני הייתי מצביע בעד). ואם כל אלו לא הפריעו לך — הקואליציה שלך למדה מבניטו מוסוליני ומקימה "מיליצית המתנדבים לביטחון לאומי" תחת שלטונו של אחד שהחזיק בגאווה תמונה של מחבל מתאבד בסלון.

חנה הפשוטה
חנה הפשוטה
10 חודשים לפני

זה שאתה קורא לעצמך״ מלך משיח״ מסביר הרבה מהשטויות שכתבת פה
ועלייך אמרה אנה זק היקרה: לך לישון!
קום רענן ותחשוב מה קורה עם האמת הפנימית שלך כי היא נעלמה. אתה כותב פה שטויות כאילו שהדעות שלך נטשו אותך והמלכת עלייך דעות חיצוניות של אנשים שנראים בעינייך רלוונטיים ומכובדים כביכול

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום