Search
Close this search box.

המידע הרגיש אליו נחשפו נפתלי בנט ואיילת שקד – שגרם להם להקים את "הימין החדש"

בשנת 2018 נפתלי בנט ואילת שקד עוזבים את "הבית היהודי" ומקימים את "הימין החדש" - מהי הסיבה האמיתית למהלך שפירק את הציונות הדתית?

תגיות

שתפו :

קמפיין בחירות

בתקופה בה "הבית היהודי" עוד הייתה מפלגה חזקה ועצמאית, כאשר העומדים בראשה היו בנט ושקד, הם החליטו להקים מפלגה חדשה ולא דתית שתדבר לכולם: מפלגת "הימין החדש".

הרקע להקמת המפלגה לא היו ברור לכולם, ולאורך השנים היו ניחושים וסברות. העיתונאית אורנה ישר חשפה בעבר באתר מידה, ושוב בראיון לערוץ TOV, את הסיבה בגינה בנט ושקד עזבו את הבית היהודי אל ההרפתקה שהובילה את ישראל לסחרור של ארבע מערכות בחירות: "ציפור אחת מאד מקורבת לחשה לי אז" כך אומרת ישר, "הם הולכים כי אלשיך אמר להם שביבי הולך לכלא".

על בסיס המידע הזה, שנמסר להם באופן בלתי חוקי ע"י אלשיך, הם עשו חושבים והבינו שזוהי ההזדמנות שלהם לרשת את מקומו של נתניהו.

צפו בקטע המלא.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שלמה פרץ
שלמה פרץ
10 חודשים לפני

קוראים לזה לרקוד על הדם

אבי וייס
אבי וייס
10 חודשים לפני

את איילת שקד זיהיתי מזמן, אחרי שנכנסה לתפקיד שרת המשפטים, שהיא חלק מ"הקליקה". כל מי שחושב אחרת, חי בסרט ומאמין לספינים. האמת פשוטה וברורה ונחשפה מזמן: http://j.mp/1DggINr. זה רק נהיה יותר גרוע, עם חלוף השנים. הטריקים והשטיקים שלה הלכו וגברו. אלו העובדות ואין עובדות אחרות.😭

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום