חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אנחנו לקראת אירוע טראומתי למדינת ישראל"

"הדיקטטורה של אהרן ברק", לשיטת יעקב ברדוגו, מקורה ביצירת מציאות חדשה. לעומתו, ד"ר אבישי בן חיים, רואה את הדברים אחרת - "ההגמוניה מזהה את הדמוקרטיה כאיום ולכן מתגוננת מפני הדמוקרטיה"

שתפו :

פלאש 90

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו אמר בפתיחת תוכניתו ברדיו "גלי ישראל" הערב (שני) עם סטלה קורין-ליבר: "זו לא אזעקת שווא. מכלול המידע שאני מקבל מעיד שאנחנו לקראת אירוע טראומתי למדינת ישראל. האוליגרכיה המשפטית יחד עם אוליגרכיית ההון והתקשורת הולכים לייצר כאן מציאות חדשה. פסק הדין המרכזי בבג"ץ יהיה בעניין הנבצרות שהוא למעשה ביטול הבחירות של מדינת ישראל. הציבור צריך להבין, זה לא עניין של ימין ושמאל – אם לא נתעורר תהיה כאן דיקטטורת אהרון ברק".

כמה שעות לפני כן, מסביר ד"ר אבישי בן חיים את הדברים בצורה אחרת עם מסקנה דומה:

"‏מפעל חייו של אהרן ברק הוא לא משפטי – הוא חברתי, פילוסופי. שימו לב: מעליונות ערכי "האדם הנאור" דרך פשטות "מבחן בוזגלו" ועד עיוות "מגילת העצמאות" וה"נבצרות", הרעיון אחד: בריאת מקור סמכות "על-דמוקרטי" שיאפשר את ביטול שותפות "ישראל השניה" בדמוקרטיה. למעשה את ביטול הדמוקרטיה. המהלך החברתי, פילוסופי של אהרן ברק ותלמידיו איננו מהלך קונספירטיבי מרושע ומודע חלילה (הם באמת מאמינים שהם נלחמים למען הדמוקרטיה, כשהם רומסים אותה וגוזלים זכויות אדם מישראל השניה). ההגמוניה אינה מודעת. היא מתגוננת אינסטנקטיבית מפני הכוחות המאיימים על הגמוניותה. במקרה הישראלי, למרבה הצער: ההגמוניה מזהה את הדמוקרטיה כאיום, ולכן מתגוננת מפני הדמוקרטיה. לכן המהלך הפילוסופי-חברתי של ברק הוא בריאת מקור סמכות שיאפשר למיעוט הפריווילגי "הנאור" שמפסיד בבחירות הדמוקרטיות, לשלוט בישראל, שיכשיר את גזל זכויות האדם של ישראל השניה ואת הדיכוי".

 

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חנן
חנן
7 חודשים לפני

אהרון ברק המרושע שילך לכל הרוחות, הרס לנו את המדינה ואת החיים, מנוול ושפל שיזכר לדיראון עולם כשטן. עונשו יבוא משמים במהרה בימינו אמן.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני
הגב ל  חנן

חנן, תחזור לחטיבת ביניים. תפסיק לעשוק את הקופה הציבורית.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני

ברדוגו הזה מוקיון וחסר השכלה בסיסית. דיקטטורה זה שלטון יחיד כאשר כל הכוח מרוכז אצל אדם אחד. אז לפי ברדוגו אהרון ברק הכפיל לנתניהו את תקציב הבגדים ואישר לו חוק מתנות וגם שכר בשבילו קומה בוולדורף אסטוריה. ברדוגו, שחרר אותנו מהטמטום שלך.

משה
משה
7 חודשים לפני

שיסיימו לשחק לך בתחת תעדכן עד אז תסתום תפה

גיל ט
גיל ט
7 חודשים לפני

docdroid . net / Arh542G
תמחקו את הרווחים
רוני אלשיך רצח את יהודה ותמר כדורי.

חנן
חנן
7 חודשים לפני

תסלקו את התמונה של אהרון ברק הרשע ומרושע, לראות אותו מזכיר לי בואש. היצור הזה מנסה מזה שנים רבות להרוס את מדינת ישראל אני מציע שנשתמש במריצות של ליברמן כדי להעמיס את אהרון ברק, אסתר חיות, מיארה ואהוד ברק ולזרוק אותם למדמנה של החומרים הרעילים. עכשיו ומיד.

חנן
חנן
7 חודשים לפני

לדעתי אהרון ברק יזכר לדיראון עולם כהמן הרשע, היצור הבזוי וההזוי הזה להעלם מהנוף הפוליטי והמשפטי. יש למחוק את הפסיקות שהוא העביר ברמיה תוך הטעיית הכנסת בסיוע של עבריינים אחרים, יש לסלק אותו, הגימלאי ברק, מבית המשפט ולחקור אותו על הסתה.

נמרוד
נמרוד
7 חודשים לפני

אהרון ברק מבייש את צעירותו האיש הפך ליצור אלים, מנוול ושפל לשמוע אותו ולהתבייש שהאדיוט הזה היה שופט בישראל. בושה ובוז כך נראים היום שופטי ישראל ובעיקר שופטי הבג"צ ולכן הם איבדו את אמון הציבור.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

8
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום