חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבישי מתיה: "הפרדוקס העצוב הוא שהיום הרבה יותר קל לי לדבר עם אנשי ימין"

אבישי מתיה, איש השמאל שהעז לבקר את המחאה, משתף לגבי הקושי שלו היום עם המחנה שלו ומספר על היחסים שלו עם הימין

שתפו :

מתוך יוטיוב

אבישי מתיה, איש השמאל, משתף לגבי הקשר שלו עם חבריו למחנה, לאחר שהעז לומר שהוא מתנגד למחאה האלימה ולהפיכה הצבאית שהם מנסים להוביל.

"הפרדוקס העצוב שהיום הרבה יותר קל לי לדבר עם אנשי ימין, שהתקשרו אליי הביתה והזמינו אותי לאולפנים, ועם אנשי שמאל זה צרה צרורה, כי רובם לא מוכנים לדבר לא מוכנים לשמוע, מדברים בסיסמאות שדופות".

מתיה אומר שכאשר הוא מסביר להם שמתחילת הרפורמה, עברה כבר תקופה ובפועל לא השתנה שום דבר למעט עילת הסבירות, הם לא מוכנים לשמוע".

"אני מאד חרד מזה", משתף מתיה ומוסיף, "זה הרבה יותר להקה מאשר קהילה, בקהילה יש דיון, יש ויכוח ובמחנה השמאל מרגיש מתיה שאין לו את היכולת לנהל שיח ולדון מתוך מקום אמיתי וכנה".

צפו בראיון.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
8 חודשים לפני

הוא צודק לגבי המצב בין הימין לשמאל באשר לשיח, אבל לא מדובר בפרדוקס. הימין תמיד היה מכיל יותר מהשמאל. תמיד היה פתוח יותר לדבר ולשמוע את האחר, גם אם אינו מסכים איתו. שום דבר כאן לא פרדוקסלי. הימין פתוח לשיח, בעוד השמאל תמיד היה נעול, ולא מוכן לשמוע דברים ש-״חורגים מן השורה״ מבחינתו. כך תמיד היה. בנוסף, הימין גם פתוח לדעות אחרות בתוך עצמו, לכן תמיד יש דיון וויכוחים. המצב הזה אכן עצוב – שהשמאל כל כך אטום לדעות אחרות בתוך עצמו ומחוצה לו – אבל בשום אופן לא פרדוקסלי.

גיל
גיל
8 חודשים לפני

רוני אלשיך שלח עובדת שלו לרצוח את המיליונר יהודה כדורי ואת אשתו, והתעלל בבנים כדי שיודו ברצח. ועכשיו השב"כ ובית המשפט משקרים שדאעש רצח ועושים משפט דרייפוס. 

docdroid.net/arh542g

רצחתי את כדורי.jpg

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום