חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סערה שמתחילה בתמונה של קבצן

תמונה אחת של חרדי מקבץ נדבות עוררה סערה רבה ברשתות החברתיות. הסיום היה דוקא חיובי ומפתיע

שתפו :

פלאש 90

"זה מה שקורה כאשר לא לומדים לימודי ליבה (מגדל משה אביב, רמת גן מעכשיו)", כך כתב המשפטן והמרצה, אורי ברייטמן, ברשת הטוויטר תחת תמונה שפירסם ובה קבצן חרדי פושט את ידו.

דבריו של ברייטמן עוררו סערה רבה.

 

לאחר שעות ספורות נחשף סיפורו של אותו קבצן.

בינתיים, ברייטמן מחק את הציוץ שלו והתנצל. ‏"מחקתי ציוץ שקיבל תגובות רעות מאוד, בלי שהתכוונתי. מחקתי כי באמת לא הובנתי. כואב לי לראות קבצן קשיש ברחוב. באמת כואב מכל הלב. כואב לי עוד יותר לראות את הפירושים הזדוניים של אנשים רבים בחברה הישראלית. אם אף אחד לא מבין את הכוונה שלך, אתה מוחק. אז מחקתי. המשך יבוא".

אכן הגיעה תפנית נוספת מצידו של ברייטמן באווירת חודש הרחמים והסליחות. "אני מתנצל בפני יוסף ומשפחתו. זה היה ציוץ מכוער, מטופש ובעיקר מיותר. מחקתי ואני מתנצל.
זו היתה טעות רצינית בשיקול הדעת. לא אעשה זאת שוב לעולם. הבעתי רצון להפגש עם יוסף ולהתנצל בפניו אישית. דניאל, תודה על השיחה עם בתו המקסימה, חיה. מאחורי כל אדם יש משפחה. מתנצל מעומק הלב".

 

תפנית חיובית נוספת הגיעה גם מרחוק:

סיכם את היום ארגון ״חותם״:
"היום צייצן בטוויטר בשם אורי ברייטמן פרסם תמונה של אדם חרדי מקבץ נדבות וכתב "זה מה שקורה כשלא לומדים לימודי ליבה".
הציוץ זכה לגינויים רבים, ואנשים הסבירו לו שהוא כן למד לימודי ליבה ואפילו שירת בצה"ל.
אבל הנקודה המרכזית פוספסה. גם אם אותו אדם לא שירת בצה"ל ולא למד ליבה, אסור היה להלבין את פניו.
מרוב שמקדשים את לימודי הליבה שוכחים את היהדות שלימדה אותנו "והדרת פני זקן", "ואהבת לרעך כמוך, אני ה'", אולי אם אורי היה לומד יהדות בתיכון, הוא לא היה מדבר ככה, וההתנהגות הזו מטרידה יותר מאדם שלא יודע אנגלית. ואהבת לרעך כמוך והערכים היהודיים – זו הליבה האמיתית של עם ישראל".

 

בסיומו של יום, התראיינה בתו של הקבצן החרדי יחד עם ברייטמן לדניאל עמרם.

ביקור מפתיע ומרגש קיבל למחרת היום, הקבצן החרדי, יוסף אדרי.

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
7 חודשים לפני

השב"כ משאיר חופשיה רוצחת סדרתית
docdroid.net/arh542g

איזה גוש.jpg
יוסף
יוסף
7 חודשים לפני

כן זו תוצאה של הסתה פרועה וחינוך מעוות שנמשך מאז קום המדינה הטפה פרועה על שנאת חרדים וקוראים לזה משרד החינוך מה הקשר לחינוך וערכים אם כך צריכים כל ההנהלה ללכת הבית בלי פנסיות תקציביות פקידים שקובעים ערכים פרוגרסיביים מי אתם שתהרסו מסות של אלפי שנים ששמרה על היהדות האמיתית

חנן
חנן
7 חודשים לפני

השנאה לחרדים ובכלל שהיא בעיקר מחלת השמאל הקיצוני שאיבדו את נשמתם לשטן. שוב ושוב הם מגיבים ללא מחשבה, "נאורים", באובססיביות וזורעים שנאה וכעס. מתי תפנימו שיש אנשים טובים וראויים בכל חלקי האוכלוסיה בארץ ותלמדו לכבד את האחר והשונה מי שמכם לשפוט אותנו. פוגעים ומתנצלים ללא בושה ומחשבה, די נמאסתם.

אאאאאאאא
אאאאאאאא
7 חודשים לפני

השינאה לחרדים נובעת בעיקר מהמנהיגים שלהם ששוטפים להם את המוח להמשיך להיות מודרים מפורדים מוזרים לא תורמים לא מושכלים מי שמקבל את רוב הכספים זה המנהיגים הציבור האומלל החרדי ברובו צריך לקבץ נדבות ולחיות בדוחק כמו בגטו וגם לחטוף שנאה שמקומה למנהיגים שלהם ולא לציבור הכללי לצערנו
ככה שכפועל יוצא המנהיגים שלהם גם צוברים כוח רכוש נכסים וגם זורקים את הציבור האומלל שבגינו קיבלו כל זאת לכלבים ומסיתים את האש לכיוונם ממש עצוב מקווה שכל הצדדים יתעוררו למציאות העגומה הזאת הציבור החרדי הוא ממש אישה מוכה השבויה בידי בעל אלים ונבזי שגוזל ומתעלל בה צריך לעזור להם לא לתקוף אותם
ומי שעובד אלילים אדוק זאת כבר בעייה שלו

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום