חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הימנים מתלהבים כמו ילדים מכל מחמאה שאיש שמאל נותן להם כאילו שמישהו זקוק לאישור שלהם"

העיתונאי ואיש השמאל ארי שביט פרסם סרטון בו הוא טוען כי נתניהו חבר לימין בלית ברירה, לאחר שחבריו הטבעיים באליטות השמאל רדפו אותו. האם זו עוד מניפולציה זולה?

שתפו :

הדס פרוש/פלאש90

העיתונאי ארי שביט פרסם ברשתות החברתיות סרטון בו הוא מצהיר כי נולד עם "פגם גנטי": הוא אינו מצליח לשנוא את בנימין נתניהו. "כשאני צופה ממרחקים על האיש שגורלנו הופקד בידיו אני רואה גיבור טראגי".

לדבריו, ה"חטא" בו חטא נתניהו אי אז לפני שנים הוא שהיה מבריק, כריזמטי ובעל אנגלית טובה יותר משל רחביה וצפון תל אביב. "לכן, כשהוא חבר לישראל העממית – הוא נתפס כבוגד וכמאיים על הסדר המעמדי".

"כדי להאבק בחרם שהוטל עליו, בן הפרופסור הקיף את עצמו בכל המוחרמים האחרים והצליח להתל בהם במשך שלושה עשורים ולנהל מדיניות של ימין מתון, אך אחרי שהוגשו כתבי האישום והחרם התעצם, הוא איבד את מגע הקסם ובדידותו בתוך הקואליציה שלו הפכה מהרואית לאומללה ומסוכנת. כעת עליו להושיט יד למחנה המרכז".

מגיש TOV דביר ידעי מסרב להתרגש מהדברים: "עוד איש שמאל שקורץ לימין וכולנו נמסים". הוא מודה כי לא התחבר לדברים בשל הסאבטקסט שמבהיר כי נתניהו המוצלח נאלץ לחבור לקיצוניים ההזויים רק משום שהיה נרדף: "אני מציע לך, ארי שביט, לקרוא את ספרו 'מקום תחת השמש' שיבהיר לך כי נתניהו ימני לא פחות מחבריו לקואליציה. אל תזלזל במצביעי הימין, אנחנו כבר לא קונים את המשחק הפסיכולוגי הזה."

צפו בטור המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
8 חודשים לפני

״האם זו עוד מניפולציה זולה?״ כן! חד משמעית!

עודד
עודד
8 חודשים לפני

דביר ידעי לא לוקח בחשבון שהציבור זז ימינה מאז 95 ואם נתניהו אז היה ימני, כיום הוא שמאלני. נתניהו מוחרם ע"י השמאל ולכן לא יכול להקים ממשלת שמאל כפי שהיה רוצה. התוצאה היא שהוא מנסה להוביל מדיניות שמאל עם מפלגות הימין – וזה מחסל את אפשרות הימין להחזיק בשלטון ולקיים ממשלת ימין. לצערי מרבית בוחרי הליכוד הם עדר ללא אידיאולוגיה שמחפש רועה ללכת אחריו – וילכו אחריו גם אם יגיד לקפוץ מצוק. ארי שביט אינו פונה אל נתניהו, אלא מתחנן אל מחנה השמאל להפסיק להחרים את נתניהו ולהקים איתו ממשלת שמאל.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום