חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צפיית חובה להורים: איך שורטים לכם את הילדים במסווה של שאלונים תמימים

האם אתם עוקבים אחרי התכנים שהילדים שלכם סופגים בבתי הספר? צפו בראיון בו מוצגות שתי דוגמאות של שאלונים שמערערים את הזהות המינית והלאומית של הילדים ועלולים לעשות נזק עצום

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90

יש אנשים ששורטים לכם את הילדים במודע ודרך שאלונים תמימים מערערים את היסודות הבסיסיים מתוך רשעות שמטרתה לשבש כל שייכות לזהות המינית ולהשליט את המוסר הפרוגרסיבי.

בראיון של אורנה ישר עם יו"ר פורום הארגונים למען המשפחה, עו"ד נעמה סלע, מתברר עד כמה הרשעות עמוקה. ישר מציגה שאלון היכרות שחולק בכיתה ז' ביישוב קדימה-צורן. שואלים שם את הילדים לאיזה מין הם שייכים וזה עוד איכשהו סביר, אבל השאלה שמגיעה אח"כ היא "מה היית רוצה להיות" וגם לנמק למה אולי הוא או היא היו רוצים להיות מישהו אחר.

עו"ד סלע: "זו דוגמה קלאסית לדרך שבה ילדים מפרקים את המציאות של עצמם. באמצעות שאלונים כמו לדוגמה ילדים בכיתה ה', תחת הכותרת של המנון התקווה, דנו בשאלה האם צריך להחליף את ההמנון? במקרה הזה זה מפרק את הזהות הלאומית. הם לא לומדים על הכותב, או על הטקסט אלא ישר קופצים ראש לבריכה העכורה של האנרכיסטיות. זו שיטה ירודה ביותר ומכוונת למקום של פירוק".

"צריך לדעת להבחין בין תיאוריה ביקורתית לתיאוריה של ביקורת", מדגישה סלע, "תיאוריה ביקורתית היא לקחת עובדות ו/או עמדה ולעמת אותה עם הגיון ועובדות אחרות. מה שנעשה בבי"ס בדוגמאות האלה, בזהות הלאומית ובזהות המינית, זה לא קשור להיגיון אלא רק מכוון להתפרקות מוחלטת".

כיצד זה משפיע על תפיסת האמת של הילדים?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
עופר "המפנה" חיפה
עופר "המפנה" חיפה
7 חודשים לפני

אני חלוק בדעתי לגבי כל מה שקורה כאן בעולם ולכן לא החלטתי איך להגיב לזה ..אני אהייה אבא משגיח יגידו לי אתה פרימיטיב , אני אהייה אבא קול אני במודע זורק את הילד שלי לאשפה (לא ממוחזרת).
אז אם אני כן רוצה למסור מסר בתגובה כאן זה – אנחנו על האוויר האחרון שנשאר .
תיכף זה הכל נמחק .

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום