חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"האיזוק האלקטרוני – צעד לא מידתי של פמיניזם רדיקלי להפצת שנאה"

נעמה סלע, יו"ר פורום הארגונים למען המשפחה, בראיון ליוסף רוסו על חוק האיזוק האלקטרוני

שתפו :

ח"כ פנינה תמנו שטה, יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

״האיזוק האלקטרוני״ הוא הצעת חוק שנועדה לתקן את חוק "מניעת אלימות במשפחה". מדובר בהצמדת אזיק אלקטרוני למי שהוצא נגדו צו, כשעד היום החוק דרש הרחקה בלבד.

"הדבר הזה מרחיק לכת", טוענת סלע, מכיוון  שכבר עכשיו מופעלות נגד מפרי צו ההרחקה סנקציות חמורות. איזוק אלקטרוני הוא כבר אינו גורם הרתעתי, אלא ענישתי, וחשוב לזכור שבמקרה של חשד בלבד – יש חשיבות למידתיות.

בישראל ניתנים בשנה כ-10,000 צווי הגנה בממוצע. פעמים רבות הם ניתנים בקלות ללא בדיקת הוכחות, לנשים שמשתמשות בהם כחלק ממאבק גירושין ולא בשל מצוקת אלימות אמיתית. מה שעוד מוסיף לקיום התופעה הוא העדר הפעלת סנקציות כלפי מתלונני שווא.

סלע מדגישה כי לפני שמתקנים חוק, יש לבדוק האם יש בו צורך. אף אחד לא יודע למעשה כמה כתבי אישום הוגשו בגין הפרת צווי ההגנה, ולהערכתה של סלע, מדובר במיעוט מובהק. כמו כן, אין אף אישה שנרצחה בתוך המשפחה שהייתה מוגנת בצו הגנה.

לפני כמה ימים התקיים דיון בכנסת בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, כדי לדון בשאלה – "מדוע כל כך הרבה נשים נרצחות ב-2023?" סלע דוחה את ההתייחסות לאלימות נגד נשים כתופעה, וזאת בשל המספרים הנמוכים: בישראל נרצחות בשנה כ-18 נשים, מתוכן שש יהודיות.

לטענת סלע, ישראל היא אחת המדינות הבטוחות לנשים. לכן יש למצוא פתרון מידתי שמתאים לבעיה ולא לצאת בקמפיינים פמיניסטיים-רדיקליים של שנאה.

צפו בראיון המלא

 

אביחי בוארון: "צריך לנצל את חלון ההזדמנויות ולפרק את הרשות הפלסטינית"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אאאא
אאאא
1 שנה לפני

עוד שקרים מבית היוצר של שדולת הנשים הכול שקרים והסתות ישראל זאת המדינה הבטוחה בעולם לנשים רק 4 נשים יהודיות והשאר ערביות על רק כבוד המשפחה וארועים פלילים תפסיקו להציג את הגברים כאלימים נשים לא פחות אלימות כול שנה יש פסטיבל שקרים והפחדות והסתות כנגד גברים כדי לקבל תקציבים שלו עושים דבר בהם וכ140 גברים נירצחים מידי שנה בכול התחומים האם דם של גברים שונה מנשים

אאאא
אאאא
1 שנה לפני
אריאל פז
אריאל פז
1 שנה לפני

זוהי חקיקה גיזענית ופוגענית – כל אשה תוכל להתלונן על גבר ומיד המישטרה תעזוק עם אזיק אלקטרוני.
בישראל נירצחות 3-5 נשים ישראליות ותיקות – זה עשור – לצורך מה ???

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום