חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אביחי בוארון: "צריך לנצל את חלון ההזדמנויות ולפרק את הרשות הפלסטינית"

עו"ד אביחי בוארון מספר ליגאל מלכה על תחושת חוסר הביטחון שהפכה נחלתם של תושבי איו"ש

שתפו :

צילום: הדס פרוש פלאש 90

אביחי בוארון מתגורר באיזור יו"ש כבר שנים רבות אך אינו זוכר פגיעה בתחושת הביטחון כפי שהוא חווה כיום. פיגועי ירי הפכו לדבר שבשגרה, הוא אומר ומספר על חשש מורט עצבים מפני מחבל שעלול לצוץ ולהתחיל לירות על רכב שנוסע בכבישי יו"ש.

לגבי פעולת הנקם בחווארה מסתייג בוארון מאופן הביצוע על ידי אזרחים ואומר שכוחות הביטחון מוכרחים להיות אלה שמבצעים פעולות מסוג כזה העשויות להעלות את רמת ההרתעה מול מפגעים פוטנציאליים באופן משמעותי.

הרשות הפלסטינית היא זו שמתדלקת את פיגועי הטרור באמצעות עידוד מחבלים ומימונם. בקרוב ייפתח חלון הזדמנויות עבור ישראל להשתלט על הרשות לאחר נפילתו של אבו מאזן שהולך ומאבד את האחיזה ברש"פ. על קברניטי המדינה להפנים כי אין לצפות מהרשות הזו לשום דבר ויש לפרק אותה לאלתר.

צפו בראיון המלא:

 

"הטרור הערבי מזהה את הציבור החרדי כמטרה רכה"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אודי
אודי
1 שנה לפני

בנושא הבעייתי במרחב התפר, ישנם פתרונות רבים, חלקם הגדול כבר עברו ניסויים כאלה ואחרים, אשר ברובם הביאו למפחי נפש, לשני הצדדים…אבל בהתחשב בגודל ה״בעייה״ ובקושי הפנימי לעיגול פינות, כולנו רק בהתחלה… לדעתי, הגיע הזמן, לצאת ממעגל הכשלונות וביחד עם שותפינו הדרוזים והנוצרים פלוס עוד אזרחי המזרח התיכון, השואפים כמונו לשינוי הפראדיגמה, לא להרים ידיים ולא לחפש תמיד את הפיתרונות דרך כיוונות הרובים… כי ישנן דוגמאות אחרות, בעולמנו, אשר מהן ניתן ללמוד, להתקדם ולהצליח.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום