חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סא"ל מוריס הירש: "להפסיק לפנק את המחבלים בכלא – אפשר לנקום בהם"

השבוע הודלפה שיחה מישיבה של ראש הממשלה והשר בן-גביר, בה נידונה החמרת תנאי האסירים הביטחוניים. בין השניים התגלע ויכוח בנושא

שתפו :

צילום: נתי שוחט, פלאש 90

סא"ל במיל' מוריס הירש, ראש התביעה הצבאית ביהודה ושומרון לשעבר, מסביר כי מזה תקופה ארוכה שהשר בן-גביר מעוניין לממש את סמכותו גם על שירות בתי הסוהר. שלל ההטבות והתנאים המשופרים הופכים את הכלא ללא מרתיע ואף להיפך: "הוא ממש תמריץ לטרור", אומר הירש.

לדבריו, הדברים אינם משתנים לאורך השנים מפני שגורמי הביטחון מזהירים ששינויים יביאו למהומות – "זה אף פעם לא הזמן המתאים מבחינתם". הירש מזכיר כי למרות ההתרעות מצידם – מקרים בעבר הוכיחו שהשמים לא נפלו בעקבות החמרת התנאים, ולכן הוא פונה אליהם ומבקש: "תפסיקו עם עלילות השווא האלה".

עוד הוא מבהיר כי השר בן-גביר אינו מנסה לשנות את הזכויות שנקבעו בחוק, אלא לבטל את ההטבות שאינן מעוגנות בחוק ונוספו עם השנים – ללא כל הצדקה.

ראש הממשלה לא התלהב מבקשותיו של השר בפגישה שהתקיימה ביניהם לאחרונה, ובין השניים נוצר ויכוח. הירש מסביר כי נתניהו פועל במשך שנים על פי המלצות גורמי הביטחון, כך שהוא משמש רק כחותמת גומי להחלטות בנושא.

מדוע גורמי הביטחון חושבים תמיד שונה מרוב העם?

צפו בראיון המלא

הטבה לצופי ערוץ TOV במלון קלאב רמון – לקבלת קוד קופון: https://bit.ly/ClubRamon3

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שלומי
שלומי
8 חודשים לפני

פשוט מאד ביבי סמאלן ששיך לאותה אליטה כמו כן במהלך השנים ביבי התגלה כמנהיג הפחדן ביותר מקום המדינה השקרן הגדול ביותר ותומך חמאס הגדול ביותר 30 מיליון דולר בחודש שעברו תחת שערי ובטחון ישראל כל חודש לטובת המחבלים אי פינוי חאן אלאחמאר ועוד ןעוד מלא רפיסויות במהלך השנים ותמיד ידע להסתתר אחרי אובמה בנדוסה בג"ץ או דאג תמיד לשים בעמדות מפתח ערב רב כמו גנץ ועוד ועוד מלא מעלילות כרטות נתניהו על הימין להתעורר מהר ולהחליף בדחיפות ביבי הוא לא חידה הכל ידוע עליו מראש בקיצור ביבי רע לימין אךילו במנהל ובמתפ" ס דאג לשים מוסלמים שיעצרו את ההיתיישבות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום