Search
Close this search box.

"אביב הגיע פסח בא" – איך תחדשי את הבית ותשמרי עליו מסודר לכל השנה

במיוחד לכבוד פסח מעצבת ומלבישת הבתים רעות מנור מסבירה לנו איך בצעדים פשוטים נכניס את החג בתחושת התחדשות

תגיות

שתפו :

 

התפקיד של רעות הוא להביא את הבית מקסימום שלו, שיהיה הכי יפה. היא מאמינה שעיצוב וסדר באים ביחד – בית מעוצב חייב להיות מסודר. היא מדגישה שבית מאורגן ומעוצב משפיע על הנוכחים בבית, על הדינמיקה והילדים. היא אומרת בחיוך כי "סדר פיזי הוא גם סדר פנימי". רעות מדגישה שהסדר לא צריך להופיע רק לפני פסח, אלא צריך לשמור על סדר וארגון במהלך כל השנה. היא מספרת כי כאשר היא באה לתכנן בית היא שואלת את בעלי הבית מה יש להם, ומה חשוב להם כדי לתכנן באופן נכון את המקומות לדברים. "כשעושים חשיבה ראשונית לראות מה יש לנו ואיפה אנחנו הולכים לשים כל דבר, כשיש מקום לכל דבר, הדברים לא מתבלגנים".

לגבי פסח, היא אומרת שעכשיו זה ה-זמן לצבוע את הבית כי הצבע גורם לתחושת ניקיון והתחדשות. היא מביאה עוד מספר טיפים לכבוד החג. הראשון שבהם הוא שכל ארבע-חמש שנים, לצבוע את הבית. זה הזמן הכי טוב שיש. הטיפ השני הוא ללכת למשתלה ולקנות צמחי נוי. ישנם צמחים מיוחדים שאפשר לשים בבית, וברגע ששמים קצת ירוק זה נותן אנרגיות אחרות.

רעות משתפת בדברים שהיא עושה בביתה הפרטי, היא אומרת כי מבחינת טקסטיל היא מקפידה לכבס את הווילונות בבית פעמיים בשנה: ראש השנה ופסח. מבחינת צמחייה היא אוהבת לחדש פעמיים בשנה. והדבר שהיא הכי אוהבת זה מצעים. היא אומרת שמיטה מסודרת זה הדבר הכי חשוב בעיניה. כאשר חוזרים למיטה מסודרת זה עושה תחושה של בית מלון. לכן בפסח היא מחדשת מצעים ומגבות.

פסח מסודר, נקי ומלא באנרגיות טובות!

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום