חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סטודנטים מספרים: כתובות תמיכה במחבלים במרכז האקדמי רופין

על רקע גל הטרור הפוקד את מדינת ישראל, הגיעו הבוקר סטודנטים מהמרכז האקדמי רופין וגילו כתובות שנראות כתמיכה במחבלים. עדות מבפנים

תגיות

שתפו :

"הכתובת הייתה על הקיר" את הביטוי הזה שמענו רבות אחרי הפיגועים הרצחניים בבאר שבע ובחדרה. ביקורת רפה הופנתה לגורמי האכיפה על כך שלא השכילו לקרוא את הכתובת על הקיר ולעצור בזמן את המחבלים. סטודנטים במרכז האקדמי רופין חוששים שהבוקר הם ראו את הכתובת החדשה על הקיר.

בעדות בלעדית שהגיעה למערכת TOV, מספר סמי (שם בדוי) אחד הסטודנטים במכללת רופין, על הכתובות המזעזעות אליהם נחשפו. בהגעתם הבוקר למכללה, לאחר הפיגוע הקשה בחדרה, הסטודנטים ראו על אחד מהשולחנות כתובות שנראות כתמיכה בפיגוע אתמול ובמחבלים שביצעו אותו. סמי מספר כך "אני גר במעונות של רופין. זאת כבר תקופה ארוכה של בלאגנים עם הערבים. הם מטרידים נשים. בתקופת שומר החומות היו שולחים הודעות בווצאפ של דגלי חמאס ואש"ף. הודעות בעד רצח יהודים וכאלה והיינו מבליגים. אתמול היה את הפיגוע בחדרה, כאשר קמנו הבוקר ראינו שיש שולחן אחד שהשחיתו וציירו עליו רובה M16, כדורי M16 וכל מיני כיתובים בערבית. בנוסף, רשמו בעברית אום אל פאחם. זה גל-עד למחבלים. אני לא יודע מי זה בדיוק, אבל זה סטודנטים שלומדים איתנו".

ההודעות שנשלחו על ידי המכללה לסטודנטים

 

לדבריו, לא רק שקרה כאן אירוע קשה של הסתה ותמיכה בטרור במוסד אקדמי בלב מדינת ישראל, במכללה לא התייחסו כראוי למקרה ולא העבירו אותו לטיפול של גורמי האכיפה. "מה עשתה המכללה במקום לדווח למשטרה? הוציאו את הברגים, הפכו את הפלטה וחיברו אותה חזרה. אם אתה מסתכל על השולחן מלמטה אתה תראה את כל הכתובות. המכללה קיבלה תלונות מסטודנטים, ובתגובה הם שלחו הודעה קולקטיבית שמדברת על איסור השחתת ציוד במכללה". הסטודנט מספר על החששות שיש לסטודנטים לנוכח הכתובות המסיתות שנכתבו, "הסטודנטים האלה חיים איתנו, ולומדים איתנו, ולך תדע אולי אחד מהם יכול להתהפך עליי בשיעור. זה מפחיד. הרבה סטודנטים מפחדים לדבר".

מהמרכז האקדמי רופין נמסר: השולחן המדובר לא נמצא בשטח המרכז האקדמי רופין, אלה במתחם המעונות של מדרשת רופין והמכללה הטכנולוגית רופין. ככול הידוע לנו הוגשה תלונה למשטרת ישראל ונפתחה חקירה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בדוי
בדוי
2 שנים לפני

חשוב חשוב!!

אזרח פשוט
אזרח פשוט
2 שנים לפני

תגידו תודה לנוכל שהאכיל את המחבלים בכפית זהב במשך 12 שנות כהונתו. רצה לאלף אותם כמו חיות מחמד שיעזרו לו בבחירות. כי רק הוא מסוגל לטפל בהם עאלק.

אל קארדוואי
אל קארדוואי
2 שנים לפני

זה כלום לעומת האוניברסיטה הערבית בהר הצופים ):

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום