חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התחזית המצמררת של איילת לאש

פעילת הימין איילת לאש, שחזתה באופן מצמרר את מתקפת חמאס, מתארת כי תושבי יו"ש אינם סומכים יותר על מערכת הביטחון שתגן עליהם ומזהירה מפני האויבים בתוך ישראל

שתפו :

איילת לאש, פעילת ימין המתגוררת ביו"ש, מתארת כי המצב המתוח ממילא ביהודה ושומרון הסלים באופן חמור מאז מתקפת חמאס, כשהניסיונות לפיגועים ולחדירות מחבלים גוברים מיום ליום. רוב הגברים בישובים מגויסים למילואים ונשים רבות מגישות בקשות לרישיון נשק.

Photo by Wisam Hashlamoun/Flash90

"זו מציאות הזויה שאני צריכה לישון עם אקדח כי הבית שלי הוא לא מקום בטוח", אומרת לאש, "אבל אין ברירה, לא נאפשר לטבוח בנו, אנחנו לא מוכנים להיות בארי. אם מערכת הביטחון לא תגן עלינו – אנחנו נעשה זאת".

עוד לפני האסון בעוטף עזה, צפתה לאש את החדירה של מחבלים דרך הגדרות. היא מדגישה כעת שהמערכה טרם הסתיימה וכי יש בתוך מדינת ישראל עוד הרבה אויבים חמושים – "אסור שהמלחמה תגמר רק בעזה, אסור שנחכה לטבח הבא כדי לפעול".

איילת לאש מתעדת את המצב ביהודה ושומרון ברשתות החברתיות, אך החשבונות שלה מושעים תדיר. חשבון הטוויטר שלה שמנה 20 אלף עוקבים נסגר, אך היא אינה מתייאשת וכבר פתחה חשבון חדש: "אני אמשיך לזעוק את האמת המושתקת עד שכל עם ישראל יתעורר".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ארז אליאס
ארז אליאס
6 חודשים לפני

כל כך צודקת!כמובן שיש ערבים שקשרו את גורלם עם מדינת ישראל, אולם, רבים כל כך שחיים בתוכנו, הם "גייס חמישי".כל ערבי המהווה סיכון ביטחוני, יש לחסלו. זריקת אבנים, שיגור זיקוקים, הפרעות סדר וכולי, דינם כדין ניסיון לרצח ולכן יש לפגוע על מנת להרוג."למען יראו ויראו". דיר באלקום. אנחנו "חמים" עליכם. אל תנסו אותנו יותר!

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום