חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לא החבאתם שם איזה בן אוליאל?"

המחנה הליברלי, הנאור, שמקבל את האחר ושדואג נורא מפני הדרת נשים שלא תכבד אותן חס וחלילה הוציא שטף של שנאה כלפי אשתו של ח״כ צבי סוכות

שתפו :

דוברות הציונות הדתית

חבר הכנסת צבי סוכות פירסם תמונת ״מועדים לשמחה״ כאשר מצדו האחד ח״כ שמחה רוטמן ומצדו השני רעייתו עם כיסוי ראש שגרם לשטף של שנאה ברשתות:

בין התגובות לתמונה:

״המצעים על הראש שלה זה של כיתן?״

״איזה פצע יש למחופפת על הראש…לא החבאתם שם איזה בן אוליאל?״

 

 

ח”כ סוכות הגיב: “אחרי שפיצצו את תפילת כל נדרי, הרסו לילדות אירוע חג וחירבו את האפשרות לשדר מסוכה בערוץ 14, הליברלים הנאורים סימנו מטרה חדשה – הכסר”ש של אשתי. שונאי יהדות”.

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ': "חיה וצבי היקרים מבקש לחזק אתכם. זו כבר מזמן לא מחאה נגד הממשלה אלא מחאה נגד מסורת ישראל. חזק ונתחזק!".

ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד: "אנשים רעים, פשוט אנשים רעים. ניזונים מרוע. מונעים משנאה. לאיזה פסים מכוערים ירדתם, ללעוג לאישה על כיסוי הראש שלה? מה זה נותן לכם?
תכלית למחאה המטורללת שלכם אין כבר מזמן. זה כבר סתם פשוט רוע. אתם בושה ואתם חרפה".

אשת התקשורת יעל צין הגיבה: “אני קוראת את התגובות לציוץ ונחרדת! הלווו. באיזה רשות אתם משפילים ככה אשה? בשם ‘הליברליזם’ המזויף. פיכס”.

גם ח״כ ממפלגת יש עתיד, משה קינלי טור-פז, גיבה את ח”כ סוכות: “המתקפות עליך צבי סוכות בשל הכיסוי ראש של אשתך מכוערות ולא לגיטימיות. גם כשלא מסכימים יש דרך להתווכח. בטח לא באמצעות הלבוש של בת הזוג. שיהיה לכם חג שמח”.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ציא
ציא
7 חודשים לפני

ממתי השמל נהפך לברלי
אין להם פשוט מה לעשות אז תוקפים כל מה ששייך לדת היהודית הם פשוט ערב רב

חנן
חנן
7 חודשים לפני
הגב ל  ציא

אל תשכחו שכל מה שקורה נעשה בחסות בג"צ.

Subs
Subs
7 חודשים לפני

כשאין משהו משכנע להגיד לגופו של עניין, אז אומרים משהו לא משכנע ולא ענייני בעליל לגופו של אדם. זה השמאל הקיצוני והרדיקלי בישראל, וכנראה גם במקומות אחרים בעולם. אותם חלקים במחנה השמאל, שנראה – לפחות למשמע אוזן – שהם נרחבים מאוד, התנוונו לחלוטין אינטלקטואלית, והם פועלים רק על עשן סמיך של שנאה ואנטישמיות, בשילוב עם שטיפת מוח מוחלטת – דברים, שכל יום שעובר, רק מרחיקים אותם מהאפשרות של חשיבה עצמית וביקורתית.

חנן
חנן
7 חודשים לפני
הגב ל  Subs

אל תשכחו כל הפרעות נעשים בחסות הבג"צ.

חנן
חנן
7 חודשים לפני

שוב חבורת הזבל דל מדינה ישראל בפעולה, פגעו בערב יום הכיפורים, פגעו החגיגות חג הסוכות, פגעו בנשים ופגעו בגברים, פגעו במשפחה שכולה מעניין מה עכשיו ? חבורת רשעים מרושעים המכה תגיע לכם משמים. אמן.

כסר"ש לנצח
כסר"ש לנצח
7 חודשים לפני

שמאל חוליגני אבל צריך לזכור השיירה עוברת ותמשיך לעבור אי"ה, והכלבים ינבחו אבל יום אחד ישתתקו

בנצי
בנצי
7 חודשים לפני

כל הטרוריסטים יחד לא יגיעו לכפות רגליו של בן אוליאל ועל לשון רעה שלהם הם ישלמו בעונש שהחיים יודעים לתבוע

אייל
אייל
6 חודשים לפני

הדם של הילדים שלנו על הידיים של צבי סוכות, הוא החליט להקים סוכה בלב חווארה והכריח את ביבי לשלוח שני גדודי חיר לשמור עליו שם רק בשביל שיוכל להשוויץ שהשפיל ערבים והפגין חוזק, בכול העוטף היו פחות חיילים ממספר החיילים ששמרו של צבי סוכות בחווארה, וכמו האדיוט הזה היו עוד אדיוטים שעשו תהלוכות בכפרים בשטחים (מה הקשר בין שמחת תורה לתהלוכה בכפר ערבי עויין?) בגלל הלחץ של צבי סוכות בן גביר וסמוטריץ שאימו על נתניהו החלט וגלנט הבובה צהל נאלץ להעביר מעל 30 גדודי חיר מעוטף עזה לגדה, במקום שחיילים יחכו לחמאס הם ליוו מתפללים משיחיים בשטחים.
אפילו ש3 ימים לפני המלחמה המצרים מתקשרים לביבי ואומרים לו שזה הולך לקרות, הוא מפחד לעשות משהו ולפגוע בתהלוכות שמחת תורה בשטחים, אפילו שהודיעו בלילה שמשהו הולך לקרות הוא לא מעדכן את כולם שקיבל אזהרה מהמצרים. כל מה שהיה צריך זה חצי יום להעברת כוחות וכל זה לא היה קורה, אבל ביבי פחד מהמתנחלים והנציגים ההזויים שלהם ןלא עשה כלום.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

8
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום