חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יועץ התקשורת גילי כהן בפניה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "הימין בישראל נותן לך כרגע גיבוי לנצח את חמאס, לא לברוח מאחריות מיניסטריאלית"

יועץ התקשורת גילי כהן פונה אל ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״מבחינתנו דרכך הסתיימה״ אך מבטיח לעמוד מאחוריו כל עוד הלחימה נמשכת

שתפו :

"כבוד ראש הממשלה, כלל לא משנה לנו אם תגיד במו פיך שאתה אחראי למחדל הזה או לא. לא משנה לנו אם תדבר על ועדת חקירה ממשלתית, או ממלכתית. לא אכפת לנו כמה מסיבות עיתונאים תעשה. אבל חשוב לנו שתבין שמבחינתנו דרכך הסתיימה והסיבה היחידה שאנחנו לא דורשים ממך להתפטר עכשיו היא אך ורק מכיוון שאנחנו לא רוצים לתרום למורל של חמאס. זה נכון שאתה לא האשם היחיד וגם לא האשם המיידי. מערכת הבטחון ובכירי שירות המודיעין כשלו בהערכת האיום ולקו בקבעון מחשבתי שנבע מהגמוניה אידיאולוגית שפשטה במטכ"ל בעשור האחרון ובמסגרתה כל מי שלא ישר קו עם הקונספציה תוייג כהזוי ומשיחי. בשלל נאומיך נהגת לומר "הממשלה בהנהגתי" וזאת כאשר רצית להבהיר לציבור כי ראש הממשלה גם אם אינו זה שמבצע, הרי הוא זה שמנהיג ומוביל את הממשלה – כך אנו תקווה כי תדע לומר גם ביום שאחרי המלחמה: "הממשלה בהנהגתי כשלה ולכן אני מתפטר." בתור אנשי ימין שבחרו בך, אנחנו מצפים שתוביל את ישראל לנצחון מכריע על החמאס ומיד לאחר מכן תמסור את המפתחות ולא תכניס את מדינת ישראל לרצף נוסף של מחלוקת, הפגנות ופירוד. אין ספק כי עשית רבות למען מדינת ישראל ותרמת לא מעט לבטחונה, אבל לצערנו בנושא של חמאס וביחס לטרור בכלל – כשלת בגדול! ותהיה חייב להתפטר ביום שלאחר הנצחון. עד שתסיים את העבודה בעזה נעמוד מאחוריך ומאחורי בכירי מערכת הבטחון – מאוחדים כצוק איתן ועם חרבות ברזל שלופות. אבל אם תעז לחשוב שמשמעות התמיכה הזו היא שניתן לך להתחמק מאחריותך המניסטריאלית למחדל הגדול ביותר מאז הקמת המדינה, אז אתה טועה בגדול".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מד ns
מד ns
6 חודשים לפני

אני מקוה שיש לגברת אלטרנטיבה פחות כושלת.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום