חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אליהו יוסיאן: "אישה, תינוק, ילד או חמוש – האויב הוא לא חמאס, אלא כל עזה"

החוקר אליהו יוסיאן על הג'יאהד השקט באירופה ועל האופן בו ישראל צריכה לנהוג באויב. כיצד הוא מסביר את העליה הדרמטית באהדה כלפיו מאז פרוץ המלחמה?

שתפו :

לא רק בישראל סובלים מערבים-מוסלמים, אלא באירופה כולה. חוקר איראן והמזרח התיכון, אליהו יוסיאן, זוכה פרס בטחון ישראל, מבהיר שהתפיסה המערבית מעוורת את עיני האירופאים שאינם מבינים כי גם אצלם מתחולל ג'יאהד שקט שמטרתו לכבוש את אירופה באמצעות ילודה מוסלמית, "בהמשך הם ייגשו לקלפי באופן דמוקרטי ונאור, ובלי לשים לב אחמד יאסין יבחר לראש הממשלה".

קנצלר גרמניה אוֹלָף שוֹלְץ אמר לפני כשבועיים, לאחר פרוץ המלחמה בישראל, כי ייתכן שגרמניה תאלץ לגרש פליטים מוסלמיים. "הם לא יצאו", טוען יוסיאן, "ראינו איך פליטים בצרפת הבעירו את רחובות פריז".

Photo by Miriam Alster/Flash90

בהמשך מתייחס יוסיאן למלחמה בישראל ומבהיר מה הוא היה עושה מיד לאחר הטבח: "לילה ראשון הייתי מוריד 50 אלף עזתים כנקמת דם – ככה מתנהלים במזרח התיכון".

מלבד החמצת המומנטום, מצביע יוסיאן על שגיאה נוספת שעשתה ישראל: "בנינו נרטיב מוטעה בזירה הבינלאומית כשהגדרנו את האויב בתור חמאס והאשמנו אותו בטבח. אני חולק על זה".

על פי נתונים מאפריל השנה, 65% מהעזתים תומכים בחמאס. לא רק זאת, אלא שבכל פעם שיהודי נרצח הם רוקדים ברחובות ומחלקים סוכריות. "חמאס לא שולט על עזה ולא הוא האויב, אלא עזה חושבת חמאס ולכן היא האויב", מדגיש יוסיאן ומוסיף כי "מכאן שאין שום משמעות ל'הקש בגג', רק לשטח את עזה, שיהיו כמה שיותר גופות! אישה, תינוק, חמוש בחמאס וילד – כולם אויבים".

יש לציין כי מאז פרוץ המלחמה הפופולריות של יוסיאן שוברת שיאים. הוא משתף כי עד ה-7 באוקטובר זה לא היה כך: "קראו לי משיחיסט, פשיסט, יהודונאצי, פרימיטיבי. אחרי השבת השחורה הפכתי בעיניהם למישהו אחר – למרות שמדובר באותו אליהו יוסיאן".

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום