חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדרוזי הכי ציוני בישראל לא מוכן לפנות את הבית בצפון: "מבחינתי אנחנו כאן עד טיפת הדם האחרונה"

יו"ר המועצה הציונית הדרוזית, עטא פרחאת על הסיבה שערביי ישראל לא הצטרפו לחמאס ולא מתפרעים בתוך ישראל וגם מדוע הדרוזים לא התפנו מבתיהם

שתפו :

מאז תחילת הלחימה נרשם שקט יחסי בערים המעורבות ואצל ערביי ישראל שבעבר ניצלו מצבי מלחמה של ישראל כדי להתפרע ולהפריע לחיים התקינים בעורף.

יו"ר המועצה הציונית הדרוזית, עטא פרחאת מסביר את הסיבה: "אחד הגורמים של הערבים לא להצטרף לשומר חומות 2 בעת הזו הוא הבחירות המוניציפאליות שנדחו לחודש ינואר. הם עסוקים בתוך תוכם ובמאבקים הפנימיים שלהם וזה מהווה גורם לאי התערבותם בלחימה בעזה אחרת הם כבר ממזמן היו חוסמים את וואדי ערה".

אחד הדברים יוצאי הדופן הוא העובדה שהכפרים הדרוזיים לא התפנו כמו יישובים אחרים בגבול הצפון. פרחאת: "אנחנו עדה שכדרך חיים נלחמים על הבית שלנו. יש לנו משולש קדוש שכולל את האדמה, הדת הדרוזית ושמירת הכבוד. אנחנו מוכנים גם לחרף את נפשנו עליהם. לעולם לא נתפנה מהבית שלנו כי בלי בית אין לנו בטחון חברתי. בלי טריטוריה אין לנו ביטחון ולא נעזוב את הבית אפילו אם יישפך דם. תסתכלי על ההיסטוריה של העדה הדרוזית, מעולם לא התפננו מהמקום שלנו".

פרחאת מסביר מה יתן את תמונת הניצחון לאויבנו: "אני רואה הרבה סרטונים מעזה ומלבנון. הם מדברים שהם הבריחו את היהודים מיישובי העוטף ומהצפון ואסור לתת להם הרגשת ניצחון. איפה העיקרון הזה של להאחז באדמה?"

מהן המטרות שהקבינט צריך להגדיר לדרג הצבאי?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ
TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
شهر
شهر
6 חודשים לפני

שקרים והשמצות, אתם יהודים מקוללים. אתם תהרגו כל אדם ויחיד בבתים שלכם, לאש הגיהינום ואש הנצח. הו יהודים, אתם טועים. ברוך ה', ננצח אתכם בסוף. ניצחון שייך לעזה ולגדודי קסאם, אתם תהרגו בבתים שלכם, כמו שהרגתם את תושבי עזה, חסרי הגנה מהמטוסים.
רדו לשדה, פחדנים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום