חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ עמית הלוי: למרות שהדם רותח בכנסת – אנחנו משתדלים לא לעסוק בעבר האישי

ח"כ עמית הלוי בראיון לאלעזר שטורם על הטענות המושמעות נגד התפקוד של משרדי הממשלה ועל האווירה בכנסת בין החברים מהמפלגות השונות

ברקע העבודה האינטנסיבית של משרדי הממשלה לטפל בסוגיות השונות, ח"כ עמית הלוי אומר שיש שני סוגים של טיפול – מענה לאנשים שפונו מביתם ומענה לאנשים שצריכים לצאת לקרב. בהיבט הזה, חשוב קודם כל לתת מענה בכל הנוגע לחימוש ולכיתות הכוננות: "שינו תבחינים, יש פערים, הם מושלמים בימי אלו".

חטופים

למרות שמושמעות טענות על כך שחלק ממשרדי הממשלה אינם נותנים את המענה הדרוש, ח"כ הלוי מציין שדברים במגמת שיפור וטיפול, ומדינת ישראל לא הייתה ערוכה לתרחיש שכזה.

לבסוף, ח"כ הלוי דוחה את ההתגוששויות הפוליטיות: "זה לא זמן להתגוששות פוליטית. גם בכנסת, למרות שהדם רותח אנחנו משתדלים לא לעסוק בעבר האישי".

צפו בראיון המלא.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
הכניס אדם מדהים לכלא
הכניס אדם מדהים לכלא
11 חודשים לפני

גלנט הוא ללא ספק נאצי שבתאי בוגד.. תתחילו להבין. הוא גם לדעתי היה שותף מלא לטבח כשכל המידע היה ידוע. אזהרות התקבלו מראש ומערכת הבטחון נפגשה בארבע בבוקר של הלילה לפני הטבח. מי נפגש בשעה כזו בשבת ועוד בחג? רק במלחמה נפגשים בשעות כאלו אבל הם הרי סיפרו שהחמאס, שהם בנו ומממנים, נוטרל אז איך הם ממשיכים בבגידה שלדעתי הם יחסלו בה עוד רבבות חיילים? איך הם ממשיכים ולא עוברים לינץ ברחוב? העם הנבגד ישן או מתפקד עם המיץ של בורלא שמנטרל את הכעס והיה צריך להיות כאן הרים של כעס. בוגדים מבפנים גרועים יותר מכל נאצי או מחבל מבחוץ.

כתבות נוספות

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום