חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זָכוֹר אֵת אֲשֶׁר עָשָׂה לְךָ עֲמָלֵק

בכי, צעקות, כאב רב ואפילו צורך בגיוס של פסיכולוגים היו היום (רביעי) בכנסת ישראל לאחר הקרנת הסרט הלא מצונזר של זוועות הטבח הנורא של מחבלי חמאס בתושבי הדרום וישובי עוטף ישראל

שתפו :

לפני מספר ימים הקרין דובר צה"ל סרט באורך 47 דקות שבו מוצגים כל הזוועות שתועדו ע"י מחבלי חמאס באותה שבת של הטבח הנורא בישובי עוטף ישראל והדרום.

הסרט הוקרן לתקשורת הזרה והיום (רביעי) הוצג בכנסת ישראל. יותר מ-50 מחברי הכנסת הגיעו לצפות בהקרנה. כל חברי הכנסת שנכנסו להקרנה יצאו נסערים וחלקם לא היו מסוגלים לצפות בסרט עד סופו. למקום הובהלו שלושה פסיכולוגים בכירים, חלקם מתמצאים בטיפול פסיכולוגי בחירום, לצורך טיפול בח"כים שלא הצליחו להתאושש מהמראות ומהזוועות להם נחשפו.

שר החינוך יואב קיש: "זָכוֹר אֵת אֲשֶׁר עָשָׂה לְךָ עֲמָלֵק. יצאתי מסרט הזוועות של חמאס.
ישראל חייבת להשמיד כל זכר לחמאס בדיוק כמו עמלק. מלחמה קשה וכואבת אבל מחויבת במציאות עד לניצחון".

 

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד כתבה את מה שעבר עליה: ‏"ההקרנה של "הסרט". אותו סרט בלתי מצונזר שעיתונאים כבר נחשפו אליו. היום היה תורם של חברי הכנסת. מחוץ לאולם עומד רופא הכנסת ומציע כדורי הרגעה לפני צפיה. מעולם לא לקחתי כדור כזה. היום לקחתי בלי לחשוב פעמיים.

יו״ר הכנסת אמיר אוחנה אמרה במספר עזתים כמה מילים לפני ההקרנה, בעיקר מזהיר אותנו לא לחשוף שום מידע קונקרטי מהסרט. החזקתי מעמד בתוך האולם חמש דקות. ואז ברחתי בזעקות בכי וגוף רועד. כן כדור הרגעה, לא כדור הרגעה – אני כותבת לכם את המילים הבאות מתוך התקף חרדה שלא חוויתי כמותו בחיים: אל תשנאו אחד את השני.
המפלצות שונאות אתכם מספיק. תשנאו את האויב. תשנאו את המפלצות. כל בדל של התקוטטות פנימית הוא בזבוז אנרגיה משוגע ומטופש להחריד. תשקיעו את האנרגיה הזאת בדבר אחד; מחיקת כל עזה מעל פני האדמה. שהמפלצות העזתיות יטוסו אל הגדר הדרומית וינוסו לתוך שטח מצרים. או שימותו. ושימותו ברע. עזה צריכה להמחק. ואש ותמרות עשן על ראשם של הנאצים ביהודה ושומרון. חרון אף יהודי שירעיד את אדמת העולם. דרוש כאן צה"ל נוקם ואכזר. כל דבר פחות מזה הוא לא מוסרי. פשוט לא מוסרי".

 

ח"כ מנסור עבאס: ״זה קשה אני לא יכול לדבר״.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום