חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משפיען הרשת עידו גבעוני: "אנחנו באירוע בסדר גודל תנ"כי ששינה את המדינה"

עידו גבעוני מסביר איך לבצע הסברה ישראלית יעילה שלא תתבזבז על האנשים הלא הנכונים, וגם עונה מה מכעיס אותו בהתנהלות התקשורת בימים אלה

שתפו :

עידו גבעוני, משפיען רשת, מתנדב בימים אלה בהסברה ישראלית בזירה הבינלאומית. הוא מצהיר כי "המלחמה הזו שינתה את המדינה", ומוסיף בהתייחס לפילוג בשנה האחרונה כי "רוב עם ישראל מסכים על אותם הדברים – ועדיין מתווכח. לדעתי זה בגלל התקשורת".

לדבריו, הטראומה הלאומית גרמה לנו לקבל את הדברים בפרופורציות הנכונות ולהתפכח, "אנחנו באירוע בסדר גודל תנ"כי שמחבר אותנו ליהדות". גבעוני משתף כי בא מבית חילוני לחלוטין, ועדיין בנות משפחתו החליטו לשמור את שתי השבתות האחרונות.

Photo by Jonathan Shaul/Flash90

באשר להסברה בזירה הבינלאומית, מבהיר גבעוני שאין טעם לנסות לשכנע את המתנגדים לנו, אלא להתמקד באלו שתומכים בנו, כשעלינו לחזק אותם ולציידם בטיעונים. כמו כן, הוא סבור שעלינו לשנות פאזה ולעבור מהסברה מערבית להסברה ים-תיכונית כוחנית.

גם את התמונות ואת סרטוני הזוועה, הוא מדגיש שיש לגייס למאמצי ההסברה ולהפיץ אותם לעולם, קשים ככל שיהיו. עם זאת, הוא מסכים כי בישראל יש אנשים שאינם צריכים לצפות בכך, "זה ידכא אותם ויוריד את המורל".

לסיום, מתייחס גבעוני לקמפיין נגד נתניהו שממשיך להתנהל, ומותח ביקורת חריפה על אמירות שקוראות לראש הממשלה להתפטר: "זו תהיה תמונת ניצחון לחמאס והפסד מורלי לחצי מדינה. הרדיפה הקיצונית הזו בזמן מלחמה היא מסוכנת ומפלגת".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
זיו
זיו
6 חודשים לפני

ילד מושתן
מי אתה בכלל?

ראש המערכת שעמד בזמן המחדל הגדול ביותר בתולדות המדינה, ראוי וצריך לקחת אחריות
אחריות= להתפטר

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום