חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנרצחים בפיגוע בתל אביב: תומר מורד, איתם מגיני וברק לופן הי"ד

תומר מורד ואיתם מגיני בני 27 מכפר סבא וברק לופן בן 35 מגבעת שמואל נרצחו בפיגוע הקשה

הנרצחים בפיגוע הירי הרצחני בבר "אילקה" בתל-אביב אתמול הם תומר מורד ואיתם מגיני, בני 27 מכפר סבא, וברק לופן בן 35 מגבעת שמואל.

‏גל בנבנשיתי, חבר ילדות של תומר ואיתם הי"ד בפיגוע בדיזנגוף, מספר בגל"צ: "הם קבעו בפאב עם חברים, הקדימו, והפיגוע תפס אותם. איתם ותומר הם אנשים שגם אם היד שלהם הייתה קטועה, היו שולחים הודעה שהכל בסדר. אחרי שעה שהם לא התקשרו – התחלנו להפנים לבד מה קרה".

ברק לופן השאיר אחריו אשה ושלושה ילדים. משפחתו מסרה: "ברק אהובינו, נכד של מייסדי קיבוץ גינוסר בעל ואב למופת. ספורטאי בכל רמח אבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד".

למרות המצב הביטחוני הקשה, בצמרת הביטחון לא הוחלט כרגע על ביטול ההקלות ברמדאן. כוננות גבוהה בכל הארץ עקב תפילות יום השישי הראשון של חודש הרמדאן. בשעה 11:30, ימסרו ראש הממשלה בנט, שר הביטחון בני גץ והשר לביטחון פנים עומר בר-לב הצהרות מהקריה בתל-אביב

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ הספיד: "איתם ותומר. הנאהבים והנעימים בחייהם, ובמותם לא נפרדו. השם יקום דמם. תנחומים וחיבוק גדול למשפחות מורד ומגיני שאיבדו את הפרחים היפים האלה. הטרור הערבי הרצחני מכאיב לנו מאוד אבל הוא לא יחליש ולא ינצח אותנו חלילה. ואומר לך בדמייך חיי. ארדוף אויביי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".

מאוניברסיטת תל אביב בה למדו הנרצחים נמסר:
"אוניברסיטת תל אביב מבכה את מותם של שני סטודנטים של האוניברסיטה בפיגוע הטרור אמש במרכז תל אביב. תומר מורד ז"ל סטודנט שנה ד' להנדסת מכונות, ואיתם מגני ז"ל סטודנט שנה ג' למדעי המוח בשילוב פסיכולוגיה ומדעי המחשב.

קהילת האוניברסיטה שולחת תנחומיה למשפחות האבלות ומחזקת את סגל המרצים וחבריהם לכיתה שאיבדו תלמידים וחברים אהובים ומוערכים. זו שעה קשה, שעת מבחן, לכולנו בקהילת האוניברסיטה ובמדינה כולה. יחד נעמוד למול גל הטרור ונשמור על חוסננו ולכידותנו כקהילה וכחברה, המקפידה על פתיחות, כבוד הדדי ובטחון אישי לכל חבריה.

רקטור אוניברסיטת תל אביב, פרופ' מרק שטייף: "אוניברסיטת תל אביב כולה מרכינה ברגעים אלו את ראשה, ומשתתפת בצער משפחות מורד ומגני. איבדנו אתמול שני סטודנטים יקרים שלנו והכאב הוא רב. חוסנה ולכידותה של האוניברסיטה נמדדים גם בימים עצובים אלו, ואני בטוח שביחד נצליח להתגבר על האובדן, בתקווה לימים טובים יותר".

יו"ר האגודה, ליאור חזן: "זהו בוקר קשה עבורנו, הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב. אנו מבכים את מותם של תומר ואיתם, שניהם חברינו לספסל הלימודים. ליבנו עם משפחות הנרצחים. אגודת הסטודנטים והסטודנטיות זמינה עבור כל מי שנזקק לסיוע בעקבות המצב. יהי זכרם ברוך".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום