חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד יסכה בינה: האם צריך לשלול אזרחות מערבים המתבטאים נגד ישראל?

עו"ד יסכה בינה ועו"ד אמיר ציון משוחחים על המדיניות שצריכה להיות נהוגה כלפי ערביי ישראל שמתבטאים נגד המדינה: "הגיע הזמן שנשכיל להשתמש בכלים שיש לנו"

שתפו :

עו"ד יסכה בינה מ"התנועה למשילות ודמוקרטיה", מתייחסת לטהרנות היתר שנהוגה בישראל ואומרת כי הגיע הזמן ללמוד מהאומות הליברליות ומהאופן שבו הן בחרו להתמודד עם מבקשי רעתן, "אנחנו מנסים להיות יותר צדיקים מהאפיפיור ולקבל צידוקים מופרכים לפעולות סופר מוסריות שמטרתן לשמור על חיינו".

Photo by Yonatan Sindel/Flash90

עוד היא מתייחסת לאמירות שנשמעות נגד מדינת ישראל מצד ערביי ישראל, ומבהירה כי מי שחותר נגד החברה שהוא חי בה, צריך להיות מוקע ומגורש, ואזרחותו צריכה להשלל ממנו. כמו כן, היא מדגישה כי נושאים כמו הריסת בתי מחבלים והתנהלות מול בלתי מעורבים הם בלתי שפיטים בעת המלחמה.

עו"ד אמיר ציון מוסיף כי כחלק מהמאבק בטרור, יש לקיים דיון מחודש בשורת נושאים שישראל ובית המשפט הקלו בהם עד עכשיו, כמו הריסת בתים וסירוב של שופטים ושחקני כדורגל ערבים לשיר את ההמנון הישראלי. גם בנושא הדגל הוא מבקש לנהוג ביד קשה: "דגל הוא לא חתיכת בד, אלא סמל של ריבונות. מי שמנסה לרמוס אותו או לשאת לצידו את דגל האויב – זה צריך להחשב כעבירה".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום