חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טל רימר בביקורת חריפה על "ארץ נהדרת"

אם חשבנו שהטבח הנורא יביא לשינוי בקו החשיבה של השמאל, ״ארץ נהדרת״ מוכיחה אחרת ובוחרת גם כעת להציג את אלה שצדקו כל הזמן באור מגוחך ונלעג

שתפו :

החוקר אליהו יוסיאן, אשר מככב בימים אלה באולפנים תוך שהוא קורא לנהוג ביד תקיפה בתושבי עזה, ״זכה״ לחיקוי ב״ארץ נהדרת״ שמציג את טענותיו באור מגוחך.

הפעיל החברתי טל רימר מתאר בראיון לאורנה ישר כי בחוגים מסוימים הוא נתקל בשאלה – כיצד לא נשמע אף קול שסתר את הקונספציה. "התשובה הנחרצת היא שכן היו קולות כמו של האלוף יצחק בריק ושל אליהו יוסיאן, אבל כל קול שיוצא נגד ההגמוניה השמאלנית מיד הופך ללעג כפי שראינו בחיקוי של תכנית הדגל בערוץ 12".

Eyalbenyaish – ויקיפדיה

התזמון צורם במיוחד. בערוץ 12 אמנם מרבים להגיד שזהו זמן להתאחד ושאת החשבונות נשאיר לאחרי המלחמה, "אך אצלם מתחילים כבר מעכשיו את ההכפשה, והסאטירה שלהם ממשיכה להיות מופנית נגד צד אחד – זה שדווקא צדק לאורך כל הדרך".

אלא שכעת הקהל שלהם כבר לא כל כך שבוי. רימר מעיד כי הציבור מתחיל להתעורר מהקונספציה ולהיות מודע לשטיפת המוח התקשורתית, והוא מתחיל לזפזפ בשלט ולעבור לערוצים שמתמקדים בטוב.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
6 חודשים לפני

ערוץ 12 = אלג'זירה , אנטי ישראלי ואנטי יהודי.

בנצי
בנצי
6 חודשים לפני

כדאי לצפות בהצגה שמציגה את התוכנית והיא לא ארץ ולא נהדרת אלא רק חטא לשון הרע והלבנת פנים שאין לו סליחה אלא כיעור פנימי של יוצריו המעוותים
בז להם ולא צופה בהם בכלל

יוסף
יוסף
6 חודשים לפני

על זה נאמר אל תוכח לץ כי הוא חסר תקנה פשוט לרחם עלים ולהתפלל עליהם אולי ה ירחם עליהם ויתעוררו

משה זוכמיר
משה זוכמיר
6 חודשים לפני

הצעד המלחמתי החשוב ביותר שיכולים אזרחי ישראל לעשות, ומשום מה – אינם עושים – הוא להחרים באופן מלא, מוחלט, וסופי, את ערוצי האוייב 11-12-13, כמו גם את גלי צה״ל הבוגדים.

באותו יום מר ונמהר, שבו שדרן גלי צה״ל רזי ברקאי הודיע – מעל גלי הרדיו הצבאיים של ישראל, שבעיניו אם שכולה לחייל צה״ל שנפל, שווה לאם ערביה של ״שאהיד״ ששלחה את בנה למות על הזכות לרצוח יהודים, אישית ״העברתי תחנה״ לתמיד.

מאז עבר זמן, והחיים שלי השתפרו בשל כך. כשהחל המסע המטורף, החולני, הבוטה, השקרי, והממומן כנגד ממשלת ישראל הנבחרת, וכנגד המהלכים החיוניים שניסתה לקדם לתיקון מערכת המשפט החולה שלנו – ביטלתי את ערוץ 11-12-13.

אני לעולם לעולם לעולם – לא אפתח, ולא אצפה. לא בטלביזיה (זה קל… כי אין לי טלביזיה) לא ברדיו, לא באינטרנט, ולא ביוטיוב. כל סרטון, כל חתיכת מדיה שהם מוציאים לאור -בעיני, פיגול, אסור באיסור חמור לצפיה.

אני יודע שכדאי להכיר את האוייב, אבל אני חושב שיותר מ 50 שנות חיים תחת שטף האינדוקטרינציה של הערוצים האלו של ״ישראל הראשונה״ הספיקו לי לגמרי, ואני ״מכיר היטב את האויב״. די לי.

אני ממליץ בכל לב, לחברי, אזרחי ישראל – לעשות כמוני, ולבטל אותם כאילו לא היו ולא נבראו.

אין שם אינפורמציה. אין שם ידע. אין שם אמפתיה. אין שם ציונות. אין שם יהדות. אין שם דעת. יש שם רק שטיפת מוח בזויה, לטובת רעיון עיוועים שכולו תוצרת מהונדסת של הקשים באויבי ישראל. ביי ביי — ודי. לתמיד.

Gideon
Gideon
6 חודשים לפני

מי שאשם בכל החגיגה התקשורתית הזאת הוא השר קרעי.
שפשוט יסגור את ערוצי האוייב האלא שיושבים בארץ ומקבלים כספי ציבור במיליארדים.
התפקיד שלו למצוא את התירוץ המתאים לסגור את הערוצים האלו.
הוא לא עושה, הוא שותף להם, נקודה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום