חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד ציון אמיר: "מוכן להתנבא שהרמטכ"ל יסיים את מלוא ימיו בתפקיד"

עו"ד ציון אמיר מלא התפעלות מהדרג המדיני והצבאי שמתפקדים בצורה יוצאת מהכלל למרות מכת הפתיחה שחטפה ישראל בשמחת תורה

שתפו :

עו"ד ציון אמיר מאמין כי הדרג הצבאי והדרג המדיני מתפקדים מצוין למרות המכה המוראלית, מבצעית ומודיעינית שחוותה ישראל בשבת השחורה בשמחת תורה: "הרושם שמתקבל מבחוץ מבחינת ההדיוטות והציבור שלא מעורה בתוכניות המלחמה, שהם עושים עבודה מצוינת אחרי המחדל הגדול בשביעי באוקטובר. צבא מדהים, עושה עבודה מצוינת, מקצועית כל זרועות הביטחון והמודיעין. הרמטכ"ל כמובן בכלל זה. ראש הממשלה מוביל את זה יחד עם שר הביטחון".

על הרמטכ"ל הרצי הלוי אומר עו"ד אמיר: "זו פעם ראשונה שאחרי תנאי פתיחה איומים, הוא שמר על קור רוח, פניו לא נפלו וראינו איש מקצוע שעושה חודש ימים עבודה יוצאת מן הכלל. אני מוכן להתנבא: הוא ימלא את תקופתו עד תום. זו פעם ראשונה אחרי הרבה מאוד שנים, יש לנו צבא שיצא עם הגדרת משימה אמיתית להכריע את האויב. זה לא פשוט ואני לא זוכר אם היה דבר כזה פעם. הם לא מוכנים לסגת, לשמחתי האמריקנים תומכים ונאמר לבלינקן בצורה מפורשת אנחנו לא נעצור עד שלא ימוגר ציר הרשע הזה".

הצבא מתכוון להרוס את כל התשתיות התת קרקעיות. הם בנו שם מטרו המטורפים הברברים האלה, במקום להשקיע את המיליארדים האלה ברווחתם של התושבים וכל זה רק בשביל דבר אחד: להרוג יהודים.

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום