חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איש השמאל אבישי מתיה זועם: להשוות את ראש הממשלה לסינוואר?! השנאה העבירה אותם על דעתם

כל בר דעת מבין שהקונספציה כשלה לחלוטין, אז מדוע השמאל הקיצוני ממשיך להסית ולזרוע רעל בימי מלחמה? אבישי מתיה על המתקשים להתפכח

שתפו :

אבישי מתיה, מאמן למנהיגות ולתקשורת ואיש שמאל, טוען כי בחודש האחרון היטשטשו הגבולות בין ימין ושמאל: הטובחים לא הבחינו בין אנשים ממחנות שונים והתייחסו לכולם באותה אכזריות. הוא סבור שאם היינו מסתכלים על עצמנו מעיני האויב ולא ממעיטים מערכו, המצב היה שונה, אך חלקנו עדיין לא הפנימו את המצב והמאבק בנושא כשלון הקונספציה נמשך;

Photo by Tomer Neuberg/Flash90

יאיר לפיד הציע שאבו-מאזן ישלוט בעזה ביום שאחרי ואהוד ברק עדיין מדבר על פתרון שתי המדינות, מה שמתיה רואה כבלתי יאמן: "שיבוא ויסביר לי ולתושבי כפר סבא איך אנחנו אמורים לחיות לצד מדינה פלסטינית עם צבא, ומי יבטיח לנו שלא יפשטו על הערים ויבצעו שם טבח".

עוד הוא מבהיר כי אחרי הטראומה הלאומית שעברנו, ההתפכחות היא מרה, ולא לכולם קל להסתכל למציאות הקשה בעיניים, "אבל עדיף לדעת את האמת מאשר לשגות באשליות ולספר סיפורים. עם ישראל צריך להבין איפה הוא חי ולעיתים להיות יותר חזק ממוסרי".

בהתייחסות להפגנות השמאל המסיתות שנמשכות בימים אלה, אומר מתיה כי מדובר בכת "רק לא ביבי" שיש לה תאוות שלטון בלתי מרוסנת והיא השתלטה על מחנה השמאל, "השחיתות והמלחמה לא באמת מעניינים אותה, זה כבר הגיע לפסיכוזת המונים ולשנאה שאני לא זוכר כמוה, אלה אנשים שאיבדו את שפיות דעתם והרעל שהם מפיצים מגיע ממקום פנימי שלהם".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
6 חודשים לפני

כולם יודעים שהקיצונים הללו הם אנשי מר"צ והם מרגישים שהם חייבים להשמיע את קולם גם בתמיכת האוייב , לומר הנה אנחנו קיימים .
אלפי שנים התמודדנו עם 'ערב רב' שבתוכינו , נמשיך לא להתייחס אליהם .

אחד מהיחידה
אחד מהיחידה
6 חודשים לפני

על אהוד בר(ח)ק הפושע אפשר לקרוא להלן:

אהוד ברק והחמאס

במאמר רהוט בשנת 2014 (שווה קריאה, כולל עיון בתגובות מאותו זמן*), כתב פרופסור דוד פסיג על מבצע "צוק איתן" ובין היתר, ניתח בין את אסטרטגיית החמאס כשהוא מתמצת:

החמאס מצא כי "הברית שיש בין האזרח במדינה הדמוקרטית לבין הצבא והממשל שלו הוא הנכס האיתן ביותר של המדינה, שגורם בסופו של דבר לעליונות צבאית, מדעית, תרבותית וטכנולוגית". לכן מאמציהם מיועדים וממוקדים לפגוע בברית זו, ולנסות "למוטט או לפחות לזעזע את הקשר ההדוק והאמון שיש לאזרח הדמוקרטי עם מנהיגיו ומפקדי צבאו", באמצעות תורת לחימה בעלת נדבכים רבים, שאחד מיסודותיה הם חילופי מהלומות שיפגעו באזרחים ויתישו אותם. אנשי חמאס מנסים ליצור קרע בין האזרחים למנהיגים, שיגביל את היתרונות הצבאיים, הטכנולוגיים והכלכליים של ישראל בעת לחימה, בשל מצוקת האזרחים, בעוד חמאס ימשיך להתחמש ולתקוף את ישראל ולנסות להכריע אותה.

כאשר מנתחים את פעולותיו של אהוד ברק במהלך השנים בהקשר לחמאס, אנו מוצאים כי:

כבר בשנת 2007, כאשר החמאס השתלט על רצועת עזה, אהוד ברק שהיה אז שר הביטחון בממשלת אולמרט, הגה את קונספציית "הדו-קיום" עם שלטון החמאס ברצועה, ומדהים לראות איך הוא המשיך לדחוף את הקונספציה הזו במשך כל שנות היותו פעיל בתוך המערכת הפוליטית וגם אחרי שפרש (הופרש) ממנה…עד היום הזה !!!

בהתאם לקונספציה זו, אהוד ברק הנהיג במהלך השנים מדיניות, אשר הכילה את הטרור של החמאס נגד יישובי הדרום.

ברק ניסה למנוע את היציאה למבצע "עופרת יצוקה", ואחרי שהממשלה החליטה בכל זאת לצאת למבצע למרות התנגדותו, הוא פעל ללא הרף להפסיקו. לקראת סוף מבצע "עופרת יצוקה", כאשר הייתה אפשרות לחסל כל צמרת החמאס שהתחבאה מתחת לבית החולים "שיפא", הטיל ברק כל כובד משקלו כדי לסכל את החיסול !!! ושכנע את הקבינט לסיים את המבצע, תוך השלמה עם המשך שלטון החמאס ברצועת עזה.

לימים העיד ראש הממשלה אהוד אולמרט כי "ברק עשה ככל יכולתו למנוע את הפלת החמאס תוך פעולה חתרנית נגדי".

גם אחרי שמונה לשר ביטחון בממשלת נתניהו, המשיך ברק להוביל את קונספציית "הדו-קיום" עם שלטון החמאס ברצועת עזה, והצליח להפוך את קונספציית "הדו-קיום" שהגה לתפיסה השלטת במערכת הפוליטית ובמערכת הביטחון…

‏קונספציית "הדו-קיום" עם החמאס שברק הגה וקידם, היא הבסיס למחדל שאפשר את הטבח האיום. ברק אחראי לקונספציה שכשלה, ולמרות זאת הוא קורא גם היום להוסיף ולקיימה ועודנו מתנגד לחיסול שלטון החמאס ברצועת עזה.

כאשר מוסיפים לפעולות המדיניות הנ"ל של אהוד ברק, את פעילותו בשנים האחרונות לליבוי הסכסוך והמחלוקת בתוך מדינת ישראל בין גורמי הבטחון השונים לבין הממשלה הנבחרת, עד כדי קריאות המרדה וכד', פעילות שגובתה בהשקעת הון עתק לגיוס מומחים, הפעלת קבוצות של פעילי מחאה, גיוס גורמים בחו"ל ועוד, ורואים את המתאם המדהים של כל זה לאסטרטגית החמאס כפי שתוארה לעיל, אין מנוס מלהגיע למסקנה שאולי לא מדובר בקשר מקרי… 

(*) David Passig – "מלחמה אסימטרית" רבים שואלים אותי מה… | Facebook

בנצי
בנצי
6 חודשים לפני

שלא יהיה מאוחר השמאל חייב להכשת ולהחליף דיסקט
רק לא אהוד ברק
רק לא שקמה ברסלר
רק לא בוגדים לנזק
כבר לא נשים בשחור
הטעות שלהם עלתה לנו בחיי אדם נשים וילדים מבוגרים וזקנים ומשפחות שלמות
לא נרשה להם להרוס
נוקיע אותם בחרם לאומי
ונתבע את עונשם ללא סליחה

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום