חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם הושגה פריצת דרך בנושא החטופים בעזה?

היום פורסם שמסתמנת עסקה באמצעות קטאר לשחרורם של כ-50 חטופים. על רקע הפרסום ישנם קולות מבין משפחות החטופים אשר מתנגדים לעסקה

שתפו :

מטה המאבק

‏המתווכים הקטארים מנסים לקדם עסקה לשחרור של 50 חטופים נשים וילדים מתוך 240 החטופים בעזה. כל זאת בתמורה להפסקת אש של שלושה ימים, לשחרור של נשים וילדים מהכלא הישראלי שעסקו בפעולות טרור ולהגדלה של היקף הסיוע ההומניטרי שנכנס לעזה.

על פי עיתונאית ״ישראל היום״ שירית אביטן כהן: "גורמים בישראל מאשרים כי העסקה על השולחן לשחרור חטופים עוסקת בילדים ונשים בלבד שנשבו על ידי חמאס בתמורה לשחרור מחבלים הכלואים בישראל".

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה החטופה בעזה התראיינה ברדיו "גלי ישראל" לאלדד יניב ולעו״ד יסכה בינה: "אנחנו רוצים את כולם כעסקה כוללת. ברגע שנתחיל עם עסקאות של רק נשים או רק ילדים, אנחנו נפספס את ההזדמנות שיש כרגע כשהחמאס עם הגב אל הקיר. אפשר לעשות את העסקה במספר פעימות אבל רק עם ערבויות של המתווכים שזה כחלק מעסקה כוללת להחזרת כל החטופים".

אחריה עלה לשידור יעקב ניצן, אביו של החייל גלעד נחמיה הי"ד ואמר: "שמעתי על איזושהי עסקה של השבת חלק מהחטופים בתמורה להפסקת אש וזה פוצץ אותי. לא יכול להיות שיש חיילים מטובי בנינו שמוסרים את חייהם במלחמת הקיום הזו. הם מוסרים את הנפש על משימה שחייבת להעשות עד תום, לא בשביל לקנות שקט לחמש שנים. מבחינתי הערך העליון של כל מדינת ישראל הוא החזרת החטופים אבל יש משימה אחת שעומדת מעל הדבר הזה והיא שעם ישראל ימשיך לחיות בארצו. אנחנו במלחמה קיומית, כל פעולה במערכה בעזה תשפיע חד ערכית על ההרתעה בכל חזית אחרת אחר כך".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום