חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע האיש שנלחם ברשתות הזרות למען ישראל תוקף את משרד החוץ?

בימים אלה עידן רונן הפך למפעל הסברה של איש אחד: הוא מתראיין לאינספור רשתות זרות ויורה תשובות חדות בערבית שוטפת שמשאירות את העיתונאים המומים. אז למה משרד החוץ מתעלם ממנו?

שתפו :

עידן רונן, פעיל הסברה בתקשורת הזרה, התחיל את פעילותו באנגלית כבר ב-2019 ועם פרוץ המלחמה החליט להרחיב את היריעה לשפת האויב, "מעולם לא חשבתי שאעשה הסברה בשפה הערבית", הוא מודה.

הוא מצר על מצב ההסברה הישראלית ואומר כי אנשים בעמדות מפתח רשמיות עדיין חולים בתפיסת הפרוגרס, "הציוצים של משרד החוץ גורמים לי לזעזוע מחוסר ההבנה שלהם את המרחב שבו אנו חיים".

Photo by Issam Rimawi/flash90

לאחרונה יצר רונן קשר עם מי שעומדת בראש המחלקה הערבית של משרד החוץ, והאשים אותה על כך שלא יוצרים איתו קשר או לפחות מרטווטים את הציוצים שלו, "קיבלתי בתגובה פסטיבל של תירוצים". לטענתו, עובדי משרד החוץ יודעים היטב על פועלו ברשת כמו גם על זה של ד"ר אדי כהן, ד"ר מוטי קידר ומשפיענים אחרים שעוסקים בהסברה, אך הם "מחרימים אותנו בכוונת מכוון".

למה?משרד החוץ

"כי הם פרוגרסיביים".

רונן עומד בגבורה בראיונות ברשתות עוינות ואינו מהסס להשיב אש למראיינים בורים שנותרים הרבה פעמים ללא מילים לנוכח האמת שהוא מציג: "הצגת הסיפור תלויה בעיתונאים ובעורכים שלהם, אז החלטתי להביך את העיתונאים בשידור חי כדי להבהיר להם שהמצלמה היא נשק דו כיווני ושהצייד יכול להפוך בקלות לניצוד".

אחרי שהתראיין אצל עיתונאים פלסטינים הוא מעיד כי "רמתם עלובה כרמתם של פשוטי העם, זו האיכות שאנחנו צריכים להתמודד איתה".

לסיום, הוא מתייחס לסאגת הצלמים הזרים שתיעדו את הטבח וידעו עליו מראש, וכשהעניין התגלה הרשתות המעסיקות אותם התפתלו וסיפקו תירוצים עלובים. "כמה זה לא מפתיע אותי", אומר רונן, "הם יודעים היטב את מי הם מעסיקים, הפעם פשוט תפסו אותם על חם".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום