חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלחנן גרונר: "פער אדיר בין העם שמסכן את נפשו לפיקוד ששבוי בידי הפרוגרס"

עורך ״הקול היהודי״ אלחנן גרונר מתאר בתסכול מספר סיפורים שמעידים על כך ששום דבר לא השתנה בקונספציה של צה"ל ביחס למתנחלים ולפלסטינים ביו"ש

שתפו :

בעת הלחימה, שר הביטחון יואב גלנט חתם היום על צו מעצר מנהלי לתושב יצהר ופעיל ההסברה ברשת אריאל דנינו. הצו מורה על מעצרו של דנינו, ללא משפט וללא ראיות למשך 4 חודשים.

דנינו נעצר הלילה בביתו ונלקח תחילה לחקירה, נמסר לו כי הוא יובא בפני שופט בשעות הצהרים. לפני שהובא בפני שופט הוציא שר הביטחון גלנט צו מעצר מנהלי המורה על מעצרו בבתי הכלא הביטחוניים של המחבלים הערבים: בתי הסוהר מגידו או קציעות.

חברו, עורך אתר "הקול היהודי" אלחנן גרונר מספר: "אריאל ישב מתחילת המלחמה יחד איתי בחמ"ל שהקמנו, עם 15 מתנדבים תחתיו, מאות רשתות ערביות, מעבירים לשב"כ למשטרה ולצבא בזמן אמת. מצד אחד, אנחנו מקבלים ריקושטים מדהימים על הפעולה הזו ומצד שני עוצרים אותו".

"הסיפור הוא לא אריאל דנינו", מדגיש גרונר, "הוא קורבן למולך. ארגוני השמאל הקיצוני בזמן שכל עם ישראל באחדות, נמצאים בשטח, מציקים לחיילים, מצלמים עמדות ומתדלקים קמפיין של מעגל שמספר על אלימות מתנחלים, תקשורת זרה שמגיעה בעקבות כך וזה מזין את התקשורת הישראלית. ואז רואים את ביידן בזמן מלחמה כשחמאס שוחט תינוקות – מדבר על אלימות מתנחלים".

איזה פייק ניוז מפמפמים במערכת הביטחון כדי להסיר מהם אחריות למחדל?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
6 חודשים לפני

אלוהים מתנקם במי שמתיר מאכל אדם, גם אם הוא "יהודי"
https://www.docdroid.net/SmwbQZR/9102023-pdf

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום