חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בכירים במערכת הביטחון ששבויים בקונספציית אוסלו הרצחנית – מוזמנים לעוף הביתה"

מהומה התחוללה היום כאשר הוצבו שלטים בכניסה לכביש חווארה עליהם כתוב ״כניסה אסורה לישראלים״. מי הציב אותם?

שתפו :

שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

"דרך זו מובילה לשטח A בשליטת הרשות הפלסטינית. הכניסה לישראלים אסורה, מסכנת את חייכם ומהווה עבירה פלילית".

כך נכתב על שלטים גדולים אשר הוצבו הבוקר בכניסה לכביש חווארה. הכביש אינו נמצא בשטח A והוא משמש את ישובי גב ההר הסמוכים למקום.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודיע כי אם תוך שעתיים לא יוסרו השלטים הוא יגיע באופן רשמי כדי להסיר אותם בעצמו: "מסתבר שיש גורמים בכירים שלא למדו כמעט שום דבר מהטבח שהיה בדרום, ולא רק שלא הפכו את הקערה אלא שבצעד הזוי, ומבלי לדבר עושים צעד שמשמעותו סיכון ברור של אלפי יהודים שנוסעים בכביש. אני אומר בצורה ברורה. אם השלטים המופקרים הללו לא יוסרו בתוך שעתיים, אני כראש מועצה איזורית שומרון, אגיע בעצמי בצורה רשמית ואסיר את השלטים לאור היום. אף אחד לא יפקיר את בטחון תושבי השומרון! לא במשמרת שלי! דם תושבי השומרון לא יהיה הפקר!"

ההנחה היתה שמדינת ישראל הציבה את השלטים והכעס ברשתות הופנה לממשל האזרחי שטען שלא אחראי על כך.

מתיישבים מהאיזור לא חיכו וכבר בשעות הבוקר הסירו בעצמם את אחד מהשלטים. 

 

מטעם דובר צה"ל נמסר: "הצבת השלטים בחווארה נעשתה שלא בתיאום וללא ידיעת צה"ל. השלטים הוסרו". השלט השני שהוצב אכן הוסר ע"י צה"ל.

 

 

אלחנן גרונר מ"הקול היהודי" שחשף את המקרה ועקב מקרוב אחר השתלשלות האירועים, סיכם:  "צה"ל חייב להבין שצריך להחזיר את האמון פה. לפעול בחדות נגד האויב כדוגמת אירוע הפיצריה. בראש ובראשונה לא לאפשר את המסיק הארור שבחסותו יהיו לנו חלילה נרצחים. ובעיקר לשנות קונספציה מול הרש"פ הרצחנית".

ארגון "תורת לחימה" כתב לאחר הסרת השלט הראשון: "מביש ושקרי שמגדיר את חווארה כשטח A, למרות שמדובר בכביש יהודי מרכזי – הוסר על ידי יהודים. בכירים במערכת הביטחון ששבויים בקונספציית אוסלו הרצחנית – מוזמנים לעוף הביתה".

בינתיים הנזק כבר נעשה, "שחרור חווארה מתחיל", ברשתות הערביות פרסמו בגאווה את השלט וראו בו כהישג: 

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יצחק
יצחק
6 חודשים לפני

למרות שהיינו רוצים לראות שינוי מיידי, זה לא יקרה. גלגלי השיניים במכונת השינויים הקוסמיים הוכנסו לתנועה. ישראל של לפני השמיני עצרת תשפ"ד היא כבר לא אותה ישראל של אחרי השמיני עצרת תשפ"ד. הגוש המרכזי הפוליטי זז ממרכז שמאל למרכז ימין. לוקח זמן לראות שינוי כזה, אבל הוא נמצא בתנועה. זה קורה בכל העולם, זה קורה אצלנו. מריחים אותו, מרגישים אותו ויגיע הזמן ונשמע אותו. עם ישראל חיי! נצח ישראל לא ישקר!

גיל
גיל
6 חודשים לפני
הגב ל  יצחק

הימין לא לקח את השלטון והשמאל שולט. חפש מתן וחולצות תכלת תראה שהשב"כ תכנון הכל בעזה. וגם לפי זה השב"כ שמאלני קיצוני ורוצה מדינה פלסטינאית. ראשי השב"כ מושחתים. https://www.docdroid.net/SmwbQZR/9102023-pdf

גיל
גיל
6 חודשים לפני

הימין לא לקח את השלטון והשמאל שולט. חפש מתן וחולצות תכלת תראה שהשב"כ תכנון הכל בעזה. וגם לפי זה השב"כ שמאלני קיצוני ורוצה מדינה פלסטינאית. ראשי השב"כ מושחתים. https://www.docdroid.net/SmwbQZR/9102023-pdf

רוני
רוני
6 חודשים לפני

תגידו לו שיעלה לכנסת ויעשה שם סדר !!!

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום