Search
Close this search box.

לראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן – נמאס!

ראש המועצה האיזורית שומרון יוצא למאבק ציבורי: "הגיע הזמן להוציא את הידיים מהכיסים, להפסיק לספר סיפורים ולהתחיל לעבוד"

תגיות

שתפו :

נאסר אישתיה, פלאש 90

השבוע אירע פיגוע ירי בצפון השומרון, והפעם הסתיים בנס גדול. ‏מנחם אורדמן, אב ל-3 ילדים, השיב באש אל המחבלים שניסו לרצוח אותו באמצעות M-16 וניצל. "רק לפני שבוע אמרתי שאם יפתחו את המחסום הזה, שסגרו אחרי הפיגוע בו נהרג מאיר תמרי, יהיה עוד פיגוע. לאף אחד בממשלה אין אומץ לעמוד מול העולם ולהגיד שנדאג לביטחון התושבים שלנו קודם", אמר יוסי דגן, ראש המועצה האיזורית שומרון, בראיון בערוץ כאן 11. 

מאז תחילת השנה נרצחו בישראל 24 בני אדם מפיגועי טרור שרובם יצאו מאיזור השומרון. על אותם פיגועים רצחניים יש להוסיף מאות אירועי טרור שהסתיימו בנס וכלל לא דווחו בתקשורת. "הטרור המושתק" זה שמה של תופעת אי-הסיקור התקשורתי. טרור בו כמעט מדי יום יש באיזור: פיגועי ירי, זריקת בקבוקי תבערה וזריקות אבנים. 

בעקבות המציאות הקשה והכואבת בה חיים תושבי השומרון, יוצא יוסי דגן למאבק ציבורי.

במודעה שפורסמה וקוראת לצאת למאבק, מסומנות שלוש המטרות העיקריות העשויות לעצור את גל הטרור: להחזיר את המחסומים הביטחוניים, לאסוף את הנשקים ולצאת למבצע צבאי. 

לטענת דגן: "ימי החסד הסתיימו, אנחנו דורשים עכשיו לעצור את הטרור. כולם יודעים מה צריך לעשות, הגיע הזמן להוציא את הידיים מהכיסים, להפסיק לספר סיפורים ולהתחיל לעבוד".

בשעות הצהריים שוגר מכתב ארוך ומפורט של ראשי הישובים בשומרון לשר הביטחון, יואב גלנט וליו"ר ועדת חוץ וביטחון, יולי אדלשטיין: "דמנו לא הפקר ואנחנו לא בשר התותחים של "מרקם החיים" של האוכלוסיה שממנה מגיע הטרור הרצחני שמופנה נגדנו".

לטענת ראשי הישובים, הסיבה לגל הטרור היא: "המהלכים המדיניים שהובילו למציאות הנוכחית בשטח במשך השנים, איפשרו למחבלים להצטייד, להתארגן ולהתכונן בידיעה של גופי הביטחון ומקבלי ההחלטות… והכתובת כתובה בענק על כל קיר אפשרי".

בסיום המכתב הם מתחייבים ש"לא נשקוט ולא ננוח עד שיינקטו הפעולות הללו כדי להשיב את הביטחון על כנו".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

https://tovnews.co.il/88324
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום