חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"כל תומך של נאצים של החמאס, צריך לשלם מחיר"

שני סיפורים שאירעו בשבוע שעבר ממחישים את השינוי שחל בשלושת השבועות האחרונים

שתפו :

לאחר הריסת הפיצריה תומכת חמאס שבעליה השתמשו בתמונת חטופה ישראלית כדי לפרסם את בית העסק ולאחר שהוסרו שלטים באיזור חווארה שהוצבו כנראה בידי תושבי המקום כדי למנוע כניסה של ישראלים, מתרחשים שני אירועים נוספים שמצביעים על שינוי כלשהו בתגובה של מדינת ישראל.

צלבי קרס ודגלי טרור צוירו על קירות בחווארה. לאחר שתושבי יצהר פרסמו שהם הולכים להסיר את כתובות הגרפיטי, הופעלה אזעקה במסגדים ועשרות ערבים מהכפר מיהרו למחוק את כתובות הנאצה בעצמם בטרם הגיעו המתיישבים.

 

מטה ‘נלחמים על החיים’ שמוביל את המחאות בשומרון פרסם: “שבוע בלבד לאחר שפיצריה בחווארה לעגה לחטופה יהודיה, התעוררנו הבוקר לתזכורת מחרידה נוספת כי אין שום הבדל בין הנאצים בעזה לנאצים בחווארה ובשאר הכפרים ביו”ש, ושניהם רק מייחלים ליום שיוכלו לטבוח בנו. המסר מול האויב הנאצי שאנו נלחמים מולו צריך להיות חד וקולע. הנה שוב הוכח הפעם שכשהעם היהודי מפגין עוצמה וגאווה יהודית, האויב ממהר להתקפל ולברוח".
עוד הוסיפו: “אנו שולחים מכאן מסר ברור וחד שאינו משתמע לשני פנים: כל ערבי או עסק שיזדהה עם האויב ויסית לטרור – יקבל תגובה באופן מיידי. אנו דורשים מצה”ל להרוס עוד היום את הבית עליו רוססו הצלבים הנאצים, ולא נרפה לרגע עד אשר הדבר יבוצע כי בנפשנו הוא”.

ח"כ אביחי בארון מסיעת "הליכוד": "תושבי יצהר הודיעו לתושבי חווארה שאם הקיר עם הצלבי קרס לא ימחק, הלילה חווארה תעלה באש. תושבי חווארה ירדו למחוק את הכתובות…..תושבי יצהר מדברים "ערבית".
התוצאות בהתאם".

 

מקרה שני התרחש בלילה שבין חמישי לשישי שעבר. כח צה"ל סגר והרס חנות בקלקיליה ואף החרים ציוד לאחר שבעל המקום פרסם תמיכה בחמאס תוך שימוש בתמונת אחת החטופות. מדובר בחנות הלבשה תחתונה שפרסמה תמונה של נערה ישראלית חטופה לבושה בפיג'מה עם הכיתוב: "קנינו פיג'מה לחיילת הישראלית" עם צחוק מתגלגל.
לאחר הרס המקום, החיילים השאירו פתק: "החנות הזו תומכת בטרור ולכן היא נסגרה".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן בירך את חטיבת אפרים על הריסת החנות ואמר: "זו תשובה ראויה לנאצי החלאה שפרסם את הכיתוב הזה. כל תומך של נאצים של החמאס, צריך לשלם מחיר. הגיע הזמן שצה"ל ידבר בשפת השכונה שבה הוא פועל. המזרח התיכון. הכלת הטרור ותומכי הטרור נגמרה".

מדובר צה"ל נמסר: "בעיר קלקיליה שבמרחב החטיבה המרחבית אפרים, הוחרם ציוד ונסגרה חנות שעסקה בפעולות הסתה ותמיכה בטרור. בזמן הפעילות זוהה ירי לעבר הכוחות שהשיבו אש, זוהו פגיעות".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום