חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תא"ל אמיר אביבי: אנשים חלשים ורופסים מתוכנו ממציאים המצאות על מגבלות מדיניות

תא"ל במיל' אמיר אביבי, יו״ר תנועת "הביטחוניסטים", מסביר מדוע כיבוש הרצועה ימשך חודשים ומי באמת לוחץ על ישראל להפסיק את הלחימה

שתפו :

בפתח ביקורו בישראל לפני כשבועיים, יצא מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן נגד אופן התקיפות ברצועה, והשימוש של חמאס באזרחים כמגן אנושי: "ביידן הדגיש שישראל צריכה לפעול לפי החוק ההומניטרי". בלינקן דרש להגביר את הכנסת הסיוע ההומניטרי וקרא לישראל ליצור הפוגות או סוג של הפסקת אש.

אריה אלדד
אנתוני בלינקן ובנימין נתניהו. צילום: חיים צח, לע"מ

 

 

 

 

 

 

 

תא"ל במיל' אמיר אביבי, יו״ר תנועת "הביטחוניסטים" משוכנע כי האמריקנים יתנו לנו כרטיס פתוח להמשיך ולתקוף וכל הלחץ הוא דווקא מגורמי צבא לשעברים שלוחצים על ישראל: "מה שהכי מטריד אותי זה כל מיני לשעברים רופסים, עייפים וחסרי רוח שמנסים להוציא את האוויר מהמפרשים וממציאים המצאות על מגבלות מדיניות.

בסופו של דבר אין שום דבר בעולם שיכול לעצור את מדינת ישראל מלהגן עצמה. מדינת ישראל קבעה שהיא תחסל את החמאס והיא תחסל את החמאס כמה שזה יקח, שלושה חודשים או שנה או שנתיים. בסוף נשתלט על כל רצועת עזה ונפרק לחתיכות את יכולות הטרור ואין שום דבר שיעצור אותנו".

לדברי אביבי כיבוש עזה כולה וחיסול הטרור יקח זמן בגלל אופי הלחימה: "כיבוש הרצועה יימשך כמה חודשים. כי מה שמכתיב את לוחות הזמנים זה אופי הלחימה. בגלל שיש מערכים שלמים בתת קרקע אי אפשר פשוט להתקדם כי אחרת הלוחמים יצאו לך מאחורה".

איך צפוי להתקדם צה"ל בהמשך כיבוש הרצועה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום