חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תא"ל אביגדור קהלני ועו"ד שפטל: האם ישראל יכולה לנצח בשתי זירות יחד?

האם ישראל צריכה להגיב בחריפות מול התקפות חיזבאללה מעבר למה שעשתה עד היום גם במחיר של חזית שניה?

תגיות

שתפו :

בזמן שצה"ל כובש את רצועת עזה ממשיך חיזבאללה שנמצא על הגדר לירות על כוחות צה"ל. בישראל מגיבים בכל פעם על הירי אך לא מעבר לזה. גיבור ישראל אביגדור קהלני ועו"ד יורם שפטל בראיון משותף בתוכנית של אלעזר שטורם מביעים את עמדתם לגבי פתיחת החזית מול לבנון וחיזבאללה:

 

 

 

 

 

תא"ל במיל' אביגדור קהלני: "צריך לראות מה האפשרויות והכח. אנחנו מעדיפים לגמור את נושא עזה מטבע הדברים. אבל מצד שני יורקים לנו בפרצוף כל יום ואנחנו אומרים שזה גשם. ממה שאני מבין יש לנו את היכולת לעשות את שני הדברים במקביל. אנחנו לא יכולים להישאר במצב שהחיזבאללה יושבים לנו על הגדר. האם הם ילכו לבד? לא. האם יוניפי"ל שזה היה תפקידו יעשה את העבודה עכשיו? לא.

כלומר את התושבים שיושבים על גבול הלבנון אי אפשר להחזיר הביתה כי נסראללה אומר לנו שהוא עם אקדח טעון וידו על ההדק. אז בסוף נגיע למלחמה נגדם ואני מצפה שיציאה למלחמה נגדם תהיה לא בדיוק שעשינו במשך השנים אלא ישר לביירות, ישר למים, ישר לחשמל ונשבית את לבנון טוטאלית ואז העם הלבנוני יבין עם מי יש להם עסק ואולי תהיה התפכחות".

עו"ד יורם שפטל: "גם בהנחה שצה"ל יכול בהחלט להילחם בשתי חזיתות בו זמנית, הרי שכמו כל צבא בעולם חזק ככל שיהא, תמיד עדיף להילחם בחזית אחת ולנצח ואם יש צורך לעבור לחזית השנייה. אין שום סיבה שאנחנו נביא על עצמנו מלחמה בשתי חזיתות כאשר אנחנו יכולים למנוע את זה".

האם ישראל מוותרת לחיזבאללה בזמן המלחמה עם עזה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום