Search
Close this search box.

חנן עמיאור תוקף את עמירה הס ואת התקשורת: "דיבורים מתועבים שמצוטטים נגדנו בתקשורת העולמית"

מאז פרוץ המלחמה התקשורת מציגה איפוק ורגישות יחסיים - אך מפתיעים. יוצא הדופן הוא כמובן עיתון "הארץ" שכתבים בו מרהיבים עוז להאשים את ישראל בטבח

תגיות

שתפו :

חנן עמיאור, עיתונאי ועורך, מחבר הספר "הסדנה להנדסת תודעה", מתייחס לאיפוק התקשורתי בכל הנוגע לשידור סרטונים רגישים ואומר שיש כאן תקדים: התקשורת מצליחה להתעלות על הדחף המקצועי והכלכלי לפרסם את הסנסציה. זו למעשה פעם ראשונה שיש החלטה כמעט גורפת של גופי התקשורת, למעט "הארץ", שלא לשדר את סרטוני החטופים של החמאס – שהם למעשה תעמולה.

עם זאת, הוא היה רוצה לראות את התקשורת עושה צעד נוסף קדימה ומפסיקה לפלג, כי גם האחדות היא רכיב במשוואת החוסן הלאומי.

Photo by Olivier Fitoussi/Flash90

ואם כבר הזכרנו את "הארץ", השבוע התפרסם סרטון מכנס שהתקיים כשבוע וחצי לאחר הטבח, ובו נראית כתבת העיתון עמירה הס קוראת להטיל סנקציות על ישראלים באירופה. לא רק זאת, אלא שימים מעטים אחרי הטבח הס כתבה בעיתון מפורשות ש"זה מגיע לנו", התפעלה מהיכולת שהפגין חמאס ואף ציטטה בדיחה עזתית שלועגת לחטופים.

עמיאור מבהיר כי הדברים הללו מצוטטים על ידי האויב ואחראים בין היתר לאטמוספירה העוינת את ישראל בתקשורת הבינלאומית. הוא סבור שסתימת פיות היא אינה התגובה הנכונה למסיתים מתוכנו, אלא כוחות השוק – כלומר, להפסיק לקנות את העיתון.

מו"ל "הארץ" עמוס שוקן התנצל והצהיר כי הוא חוזר בו מהסכמתו להצעתה של הס למנוע כניסת מתנחלים לאירופה, אך עמיאור אינו קונה את ההתנצלות ומבהיר ששוקן עדיין רואה בדיבוריהם המתועבים של עמירה הס ושל גדעון לוי כלגיטימיים, בעוד שאת גדי טאוב הוא פיטר: "גבולות הדמוקרטיה שלהם צרים עד כדי גיחוך".

האם תפילה בהפרדה בכיכר דיזנגוף הייתה גורמת לסערה היום?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום