חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סמדר הילה שמואלי: אהוד ברק פועל נגד המדינה, אני עומדת מאחורי זה

העוזרת של אהוד ברק לשעבר, סמדר הילה שמואלי, מבהירה כי טובת ישראל אינה עומדת לנגד עיניו ודורשת תשובות ממובילי המחאה שהובילו למשבר: "שקמה ברסלר תצטרך להסביר"

שתפו :

סמדר הילה שמואלי, יועצת אסטרטגית, לשעבר העוזרת האישית של אהוד ברק, מבהירה כי "אהוד עובד נגד מדינת ישראל". היא סבורה שעכשיו הוא כנראה בלחץ משום שתוכניתו השתבשה כהוגן: "ייתכן שהוא חושש לעמוד אחרי המלחמה מול כיתת יורים".

ברק התראיין לאחרונה לכריסטיאן אמנפור ב-CNN והצליח להמם את המנחה ואת כולנו כשטען כי ישראל בנתה בעצמה את המנהרות מתחת לבית החולים שיפא.

בראיון בינלאומי אחר שהתקיים בזמן המשא ומתן לשחרור החטופים, אמר אהוד ברק כי ישראל תהיה מוכנה לשלם כל מחיר, כולל שחרור של כל האסירים הביטחוניים.

ראש אמ"ן אהרון חליוה, Photo by Tomer Neuberg/Flash90

שמואלי מסבירה כי ישראל נמצאת בתהליך ארוך שנים במהלכו המערכת השלטונית העבירה את כוחה לפקידים, "קורים אצלם דברים מחוץ לעין הציבורית שמצריכים בדיקה מעמיקה".

היא סוקרת את רצף האירועים והמחדלים של הדרג הצבאי ושל גוש השמאל אשר קדמו ל-7 באוקטובר, ואומרת כי "כאשר מצרפים אותם יחד ברור שהגענו לאנד גיים מטורף, רצחני. משהו בחברה הישראלית שבור לרסיסים. האנשים שהיו אמורים לספק ביטחון יצטרכו לתת את הדין באופן חמור". על ראש אמ"ן אהרון חליוה היא אומרת כי "הוא אחד המכשילים הגדולים של המערכת".

בהמשך היא מצביעה על נושאים בוערים שיש לטפל בהם. כמו למשל מאות המחבלים שלקחו חלק בטבח ולא נהרגו, "יש להקים בדחיפות בית דין צבאי ולהוציאם להורג". היא מבהירה כי הכרחי לעשות זאת, לא מתוך נקמה, אלא כאסטרטגיה ביטחונית של מדינת ישראל.

סוגיה נוספת הדורשת טיפול היא קיומם של חברי כנסת שעוינים את מדינת ישראל ומשפילים אותה על הבמה הדמוקרטית שלנו.

שמואלי מביעה את תקוותה כי בשנה הקרובה המדינה תתחיל לזעזע את העולם ולאכזב אותו, "הגיע הזמן שנפסיק לעקוב אחרי כללי האו"ם שלא גינה את הטבח והאונס ברמות המספיקות". היא מדגישה כי הפעולות שלנו צריכות להשתנות מהיסוד, "אחרת סכנת החיקוי לשבעה באוקטובר היא רק עניין של זמן".

עד לרגע פרסום הכתבה לא נתקבלה תגובתו של אהוד ברק.

אם תהיה תגובה – נפרסם.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

למה לא עוצרים אותו על הסתה ???
למה פעילי ימין וכל מי שטובת מדינת ישראל לנגד עיניו לא מתלוננים עליו ???
מדוע רק שחקניות ערביות נעצרו על הסתה ?
לא יאומן !

זבולון הרואה
זבולון הרואה
5 חודשים לפני
הגב ל  נהוראי

מה עוזר שיתלוננו עליו ? הפרקליטות הסמולנית היא זו שמחליטה אם בכלל לפתוח בחקירה…

תמי מי
תמי מי
5 חודשים לפני

אף אחד לא מחכה לתגובה של האפס המאופס הזה
הזקן הזה לא רוצה להשאיר אחריו דבר
הוא רוצה להחריב הכל
כל חלקה טובה שיש במדינה
והוא עושה זאת מצוין
אם לא יקום משהוא שיעצור אותו
את אנשי המודיעין צריך להעמיד למשפט צבאי על ההפיכה הצבאית שהיו מעורבים בה‼️

זבולון הרואה
זבולון הרואה
5 חודשים לפני

ראש אמ"ן אהרון חליוה – החתן של דן מרגלית האשמאי הזקן הסמולני קיצוני…

אילן
אילן
3 חודשים לפני

שמאלני

זבולון הרואה
זבולון הרואה
5 חודשים לפני

אהוד ברק ושיתוף הפעולה עם החמאס

במאמר רהוט בשנת 2014 (שווה קריאה, כולל עיון בתגובות מאותו זמן*), כתב פרופסור דוד פסיג על מבצע "צוק איתן" ובין היתר, ניתח בין את אסטרטגיית החמאס כשהוא מתמצת:

החמאס מצא כי "הברית שיש בין האזרח במדינה הדמוקרטית לבין הצבא והממשל שלו הוא הנכס האיתן ביותר של המדינה, שגורם בסופו של דבר לעליונות צבאית, מדעית, תרבותית וטכנולוגית". לכן מאמציהם מיועדים וממוקדים לפגוע בברית זו, ולנסות "למוטט או לפחות לזעזע את הקשר ההדוק והאמון שיש לאזרח הדמוקרטי עם מנהיגיו ומפקדי צבאו", באמצעות תורת לחימה בעלת נדבכים רבים, שאחד מיסודותיה הם חילופי מהלומות שיפגעו באזרחים ויתישו אותם. אנשי חמאס מנסים ליצור קרע בין האזרחים למנהיגים, שיגביל את היתרונות הצבאיים, הטכנולוגיים והכלכליים של ישראל בעת לחימה, בשל מצוקת האזרחים, בעוד חמאס ימשיך להתחמש ולתקוף את ישראל ולנסות להכריע אותה.

כאשר מנתחים את פעולותיו של אהוד ברק במהלך השנים בהקשר לחמאס, אנו מוצאים כי:

כבר בשנת 2007, כאשר החמאס השתלט על רצועת עזה, אהוד ברק שהיה אז שר הביטחון בממשלת אולמרט, הגה את קונספציית "הדו-קיום" עם שלטון החמאס ברצועה, ומדהים לראות איך הוא המשיך לדחוף את הקונספציה הזו במשך כל שנות היותו פעיל בתוך המערכת הפוליטית וגם אחרי שפרש (הופרש) ממנה…עד היום הזה !!!

בהתאם לקונספציה זו, אהוד ברק הנהיג במהלך השנים מדיניות, אשר הכילה את הטרור של החמאס נגד יישובי הדרום.

ברק ניסה למנוע את היציאה למבצע "עופרת יצוקה", ואחרי שהממשלה החליטה בכל זאת לצאת למבצע למרות התנגדותו, הוא פעל ללא הרף להפסיקו. לקראת סוף מבצע "עופרת יצוקה", כאשר הייתה אפשרות לחסל כל צמרת החמאס שהתחבאה מתחת לבית החולים "שיפא", הטיל ברק כל כובד משקלו כדי לסכל את החיסול !!! ושכנע את הקבינט לסיים את המבצע, תוך השלמה עם המשך שלטון החמאס ברצועת עזה.

לימים העיד ראש הממשלה אהוד אולמרט כי "ברק עשה ככל יכולתו למנוע את הפלת החמאס תוך פעולה חתרנית נגדי".

גם אחרי שמונה לשר ביטחון בממשלת נתניהו, המשיך ברק להוביל את קונספציית "הדו-קיום" עם שלטון החמאס ברצועת עזה, והצליח להפוך את קונספציית "הדו-קיום" שהגה לתפיסה השלטת במערכת הפוליטית ובמערכת הביטחון…

‏קונספציית "הדו-קיום" עם החמאס שברק הגה וקידם, היא הבסיס למחדל שאפשר את הטבח האיום. ברק אחראי לקונספציה שכשלה, ולמרות זאת הוא קורא גם היום להוסיף ולקיימה ועודנו מתנגד לחיסול שלטון החמאס ברצועת עזה.

כאשר מוסיפים לפעולות המדיניות הנ"ל של אהוד ברק, את פעילותו בשנים האחרונות לליבוי הסכסוך והמחלוקת בתוך מדינת ישראל בין גורמי הבטחון השונים לבין הממשלה הנבחרת, עד כדי קריאות המרדה וכד', פעילות שגובתה בהשקעת הון עתק לגיוס מומחים, הפעלת קבוצות של פעילי מחאה, גיוס גורמים בחו"ל ועוד, ורואים את המתאם המדהים של כל זה לאסטרטגית החמאס כפי שתוארה לעיל, אין מנוס מלהגיע למסקנה שאולי לא מדובר בקשר מקרי… 

(*) David Passig – "מלחמה אסימטרית" רבים שואלים אותי מה… | Facebook

אורח
אורח
5 חודשים לפני

סמדר צודקת 100%

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום