חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הם רודפים אחרי נתניהו – איך אף אחד לא מדבר על אהרון חליוה?

עו"ד זיו מאור מדבר על המחדלים הקשים של ראש אמ"ן: "הוא לא יכול להשאר דקה אחת בתפקידו", ועל התרגיל של השמאל. מדוע התקשורת לא רוצה שנראה תמונת ניצחון?

שתפו :

עו"ד זיו מאור יוצא נגד גישת השמאל שמנצלת את הרע כדי לקצור הישגים פוליטיים, "זה בלתי מוסרי בעליל". הוא מדגיש כי הימין אינו יכול לטמון את ראשו בחול ולהפקיר את הזירה, אלא עליו לנהל את הדיון עניינית תוך מודעות למצב.

הוא מסב את תשומת הלב לתרגיל שעושה השמאל כשהוא קורא לנתניהו לקחת אחריות ולספק תשובות למחדל עכשיו – ולא אחרי המלחמה. זאת משום שאם לראש הממשלה יפלט משפט ממנו משתמע כי הוא לוקח על עצמו אחריות בלעדית לאסון, השמאל יבטל את הצורך בוועדת חקירה כדי להשאר נקי – ואז ינסה לעלות לשלטון.

צילום: פלאש 90/ חיים גולדברג, נעם רבקין פנטון

אחד האנשים שצריך אולי לחשוש מוועדת חקירה כזו הוא ראש אמ"ן אהרון חליוה, אשר קיבל מראש השב"כ מידע מודיעיני על פעילות חריגה בעזה בלילה שלפני מתקפת חמאס, אך החליט שלא להעלות את הכוננות בגבול וחזר לישון.

עו"ד מאור מבהיר כי לא נקבל תשובות על פרטי ההתייעצות באותו הלילה בשלושים השנים הקרובות, אך מצביע על טעויות נוספות של חליוה, כמו גם של אלוף פיקוד העורף ודובר צה"ל בשבוע הראשון למלחמה, שלא ברור מדוע הם עדיין בתפקידם, "מערכת שלא יכולה להפרד ממי שלא מתאים, לא מסוגלת להביא לניצחון".

בכנס שהתקיים בספטמבר 2022 חליוה טען כי הוא מזהה "הרתעה משמעותית מול חמאס ופוטנציאל לשקט ארוך שנים", וכן אמר כי הוא מוטרד יותר ממשבר האקלים. לדברי עו"ד מאור, זו דוגמה לשיבוש נקודת המבט הפרוגרסיבית ולחוסר ההבנה של אדם היכן מתחיל ונגמר תפקידו.

מה צפוי לנו במישור הפוליטי אחרי המלחמה?

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
13 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אסנת
אסנת
5 חודשים לפני

גם גילה גמליאל שרת המודיעין וגם המלל הנגבי עסקו במשבר האקלים

בנצי
בנצי
5 חודשים לפני

הטרור השמאלני המיט על עם ישראל אסונות במיוחד מאז אוסלו והגירוש ועד השמד ב 7.10. אסונות שחקוקים על ראשם ועל ידיהם המגואלות
הרבה מעבר לנבזות לשחיתות לשקר ומרמה שהם מרקיבים במדינה
ההסטוריה תתבע מהם מחיר מלא על כל רגע
בזיון לאלוף חליוה שלא קם צעצמו ומניח מפתחות. מגביר יותר את חומרת השחיתות האישית בה הוא מתנהל. לא יציל מאומה. דם הנרצחים ואסון החטופים והמלחמה על ראשו יחד עם השותפים
טרור השמאל הרקוב יענש לצלילי התשקורת שהובילה אסונות בעם ובמדינה

בנצי
בנצי
5 חודשים לפני

נכון להחליף את כל חברי הקבינט במשתתפים נקיים מכל בעלי הגישה שכשלו והמיטו עלינו אסון לאומי
חייבים ראש חדש ונקי כדי להוביל מהלך מנצח
זה לא ענין אישי לתקן עוולות אלא ענין לאומי לנצח
הקשיבו לאלוף בריק
הקשיבו לדר מור
הקשיבו לאליהו אסיאן
הקשיבו לכל מי שלא הקשבתם לו עד עתה. לא כדי להוכיח מי צדק מול הדם שנשפך אלא כדי להציל ולנצח
ההסטוריה תשפוט ולא תסלח את מי שלא הקשיב ולא מקשיב בעת הזאת

נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

השתלטות השמאל הקיצוני וה BDS על מפקדי צה"ל גרם למחדל הזה .
לאחר שההפגנות והחרמות לא הפילו את נתניהו הם הלכו על הצעד הקיצון הזה 'המחדל' .
הם לא רוצים ועדת חקירה לאחר המלחמה שתחשוף את התרגיל המסריח של השמאל ולכן הם לוחצים עכשיו גם באמצע לחימה .
השמאל והחמאס היינו הך .

אדי
אדי
5 חודשים לפני
הגב ל  נהוראי

ה0מאל הקיצוני בראשות ברק ושקמה , מסוכן יותר מהחמאס ומחיזבאללה גם יחד!!

נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

אם "האחים לנשק" היו משרתים הם לא היו מסתובבים עכשיו עם החולצות ברחובות.
האליטה המשרתת הם מיו"ש .

שמאלנים משתמטים , זו תופעה ידועה .

אדי
אדי
5 חודשים לפני
הגב ל  נהוראי

מסכים איתך לגמרי, בא תראה כמה אלפי צעירים סטלנים משתמטים במעוז שלהם, ת"א!!
העיקר יודעים לתקוף את החרדים..צבועים מטונפים

י. כאוס
י. כאוס
5 חודשים לפני

עו"ד זיו מאור חושב שהוא חי בדמוקרטיה… אז אשרי המאמין.
אבל האמת היא שאנחנו חיים בדיקטטורה האימתנית ביותר במערב שמורכבת משני צדדים:
א. שמאל דורסני וכוחני ששולט בתקשורת במערכת המשפט באקדמיה ועוד
ב. ציבור ציוני גדול חלקו תמים חלקו טיפש והכי גרוע – רובו עצלן ורק רוצה שקט
והתוצאה?
כך העלה הציבור הזה פעם את השמאל בראשות רבין לשלטון וקבלנו את האסון הנורא של אוסלו.
ומה עכשיו? אם לשפוט על פי הסקרים – עכשיו יעלה הציבור את השמאל בראשות גנץ והתוצאה תהיה
א. מדינת טרור פלשתינית שהחמאס הוא פיקניק בהשוואה אליה.
ב, סתימת פיות של יריבים פוליטיחם, סגירת כל ערוץ תקשורת ציוני וסילוק כל שדר כתב או עיתונאי ציוני (גנץ כבר עשה את זה בגלי צהל), ותפירת תיקים בפרקליטות -ארגון פשע לכשעצמו – למי שנתפס כמסוכן.
ג. ביטול סופי של הריבון, העם, מכל השפעה ממשית והפיכת הכנסת למועדון מגוחך של פטפטנים שרשאים רק לציית ולשרת את הבוסים מבתי המשפט והתקשורת.
במילה אחת – פאשיזם מושלם ללא ירייה אחת.
למה זה קורה? כי הציבור הימני עצלן בטלן תמים וטיפש

אדי
אדי
5 חודשים לפני

אהרון חליוה, המרוקאי המחמד של ה0מאל, חייב לעוף אתמול..מדובר בכישלונר שהמית אסון על עם ישראל!!
יחד איתו חייבים לעוף: מאו"ג עזה , אלוף פד"ם, ראש השבכ היהיר, הרמטכל, שר הביטחון ורהמ, וכל מקביליהם ב3 השנים האחרונות!!!! כישלונרים בזויים!

שחר
שחר
5 חודשים לפני
הגב ל  אדי

אין ספק שכולם חייבים לעוף אבל האשמים הישירים הם אהרון חליווה, אלוף פיקוד הדרום, הרמטכל ושר הביטחון, אלו האשמים העיקריים.
את ראש הממשלה וכל מקבלי ההחלטות צריך להעיף גם כן, כי הם עדיין שבויים בקונספציה, ראש הממשלה עדיין מקשיב לדרג הצבאי והכניס לעזה דלק בשיא טיפשותו, ומכאן אפשר לדון כל אחד ואחד מהשרים שנמצאים שם ב:כיבימנט" המדיני והצבאי בפורום המצומצם או הרחב, כל עוד לא מחליפים דיסקט ומבינים שהחמאס לא ישחרר חטופים ולא ירים דגל לבן עד אחרון חייליו, כי גם אם ישאר אחד מהם, הניצחון יהיה שלהם, כי ההוכחה שישראל לא הצליחה לחסל את האירגון הזה עומדת בתקשורת הערבית ולא נוכל להכריז אף פעם שניצחנו, כי הם קימים לא רק בעזה ולא רק ביהודה ושומרון ולא רק בדרום לבנון, אלא מדובר בארגון דתי שיש לו מאמינים בכל העולם, ובזה לא נוכל אלא רק עם השם יעזור לנו להוכיח שהשם לא איתם ולא עם המעשיים שלהם ואין הצדקה לרוע שלהם.
רק אז המאמינים כבר לא יאמינו רק אז הארגון הזה יתפרק, ואנחנו עד אז נמשיך להילחם, כי אסיג אוייבי ואשמידם… לא יהיה ניתן לרדוף אחרי 1.4 מילארד מוסלמים בעולם.
ולכן צריך להפנים שבין השורות השם נמצא בכל מקום, וביבי נמצא כאן גם כי זה רצון השם, למה ביבי עדיין ראש ממשלה? כולנו יודעים את האמת, הוא לא האיש הרע בסיפור הזה, אבל אכן שתפקידו לנהל את המדינה מתוך השקפה מדינית צבאית כלכלית כשל.
הוא כשל בכל ניהול המדינה מהרגע שהממשלה הזו הייתה צריכה להתכנס והתיקים נמכרו כמו בפיגוע שבו היה פיצוץ ועפו תיקים באויר,( חלק נתפסו באויר, חלק הרימו מהריצפה, חלק היו צריכים לחפש רחוק מהמחנה וחלק נשארו בלי תיק….. ) והמשיך ברפורמה, והמשיך בשנאת אחים ונגמר בטבח המונים ב 7.10.
כישלון של מנהיגות, כישלון של ניהול מהלכים, כישלון של חשיבה וקטוריאנית חדה וממוקדת חשיבה מאורגנת יותר. כישלן שלצערי נבע מבדלנות של פוליטיקאי שמשחק את משחק האפשרויות במקום את משחק החתרנים למצוינות, האקטיביזים הלוחמני נעלם ובמקומו נכנס האדם המערבי המאוזן ולא תוקפן, המנהל אופציות במסך חלונות אם אופציה למשחק חלש לרוב.
הביקורת עליו יכולה להימשך עוד ועוד ואין מה לעשות, הוא כשל בחוסר מודיעין גם כשנתן ליריב לבין להתחיל את הרפורמה מבלי להבין מה הכינו לו בצד השני, איך ינסו להפיל אותו.
היועצים שלו כשלו יחד איתו וכנראה שאז הוא לא ידע איך לטפל בסרבנות, וכבר אז הוא נכשל מול המתנגדים שלו ברפורמה וגם היום הוא נכשל בניהול המדינה כי הוא לא פועל בצורה חתרנית, הוא ממתין לאופציות כמו ברוקר בבורסה.
מצטערים ביבי, אוהבים אותך, אהבנו אותך ונואהב אותך בעתיד, אבל כרגע זה לא מתאים, כרגע צריך אנשים חזקים בימין , אלו מהימין של הימין שצחקו עליהם, אלו האנשים שלא סופרים אף אחד ממטר, אלו האנשים שיכולים לנצח אכזריות שראינו ב 7.10
רק הימין של הימין לימין, רק הם יוכלו לנצח בגאון את החושך הגדול הזה.
ברדוגו, תמסור לביבי שהיה לו הזדמנות נוספת ואחרונה בחיים שלו בבחירות האלו, ולצערנו ולצערך ולצערו כבר לא יהיה לו הזדמנות נוספת, ובהיסטוריה כמו שהוא יודע כשאדם היה טוב כל חייו ופעם אחת חטא חטאה גדולה, החטא הזה ילווה אותו כל החיים וגם אחריו לצערנו, היה פוליטיקאי מספר אחד בכל העולם כולו, רק על היכולת הזה מגיע לו פרס נובל.
שלום בנימין נתניהו.

יוסי
יוסי
5 חודשים לפני
הגב ל  אדי

מאסר עולם לכולם

אליהו
אליהו
5 חודשים לפני

שיתפטרו אלה שגרמו לזה ויודעים מי הם.
לא רק ביבי

הרצי
הרצי
4 חודשים לפני

כולם צריכים להתפטר וזה כולל את המושחת מספר 1 שעומד בראש המושחתים…בנימין

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

13
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום