חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר מוטי קידר: סינוואר רואה את ההפגנות בישראל ומבין שהוא יכול לכופף את הממשלה

מבחינת סינוואר, גם הפסקת האש היא חלק מהג'יהאד. ד"ר מוטי קידר לא מתבלבל ומסביר כיצד עובד ההגיון האסלאמי

שתפו :

פלאש 90

לאור הפסקת האש ועסקת שחרור החטופים המזרחן, ד"ר מרדכי קידר מסביר כיצד עובד ההגיון האיסלאמי ומדוע ישראל הולכת שולל אחרי התרגילים של סינוואר.

חמאס
Photo by Attia Muhammed/Flash90

 

 

 

 

 

 

"כל המו"מ נכלל במסגרת הכללית של הג'יהאד", קובע ד״ר קידר, "חלק מהמלחמה זה לעצור, לראות מי קיים ולראות מחדש את היחידות ואת הכח, לחמש, למקש ולהכין את הזירה לסיבוב הבא ולכן גם הפסקת האש היא חלק מהג'יהאד. הוא רוצה לעצור את המתקפה במיוחד אחרי שהוא שמע מה מטרות המלחמה והוא רוצה להשאיר גם את חמאס הצבאי וגם חמאס האזרחי. תוכנית העבודה שלו היא לשרוד בכל מחיר, והכל טקטיקה".

קידר קובע כי ממשלת ישראל, גם אם יודעת שזה תרגיל לא יכולה אחרת: "ממשלת ישראל נתונה בין פטיש לסדן: מצד אחד צריך להרוס את חמאס והסדן הוא החברה הישראלית שדואגת לחטופים. התקשורת הפכה את הסיפור מאירוע של חמאס לאירוע של החטופים. סינוואר הבין איך מתנהלת החברה הישראלית ואיך הוא יכול לגרום לה לעשות שינוי כיוון".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בנצי
בנצי
5 חודשים לפני

לכבוד נתניהו גלאנט גנץ פוקס חליוה והלאה. אל תשכחו 7.10.23
זכרו
לפי ישובים -מגורי 70 חיילינו שנפלו במבצע הקרקעי בשמירה על כולנו:ירושלים – 11 , הגולן – 2, קיבוצים – 6, ת"א- 1 , שומרון ויהודה : 18 , דרוזים: 3, חיפה-1, מודיעין – 3 , הרצליה- 1, דימונה -2, רעננה-1, אופקים – 1 , ר"ג -2 , כרמיאל : 2 , קרית-מלאכי: 1, חולון-1, בית-שמש: 1 , רשל"צ-1, רוב חללינו האחרים – ממושבות, מושבים ,ישובים קהילתיים וערים בפריפרייה . גוש-דן נהנתנים בהפגנות ובמסיבות. תקשורת 11-12-13 ארסית. מערכת משפט מסוכנת. איבדו זהות והרגש נאטם… והדם נשפך.

חנן
חנן
5 חודשים לפני

המפגינים הללו חסרי אחריות אתם מפקירים ומסכנים את חיי יקיריכם, אל תשחקו לייידי הנאצים, חבורת סינוואר. מעט סבלנות וניתן יהיה להחזיר את יקיריכם. תשקלו את מעשיכם הייטב.בהצלחה.

י. כאוס
י. כאוס
5 חודשים לפני

3 ערוצי הטלוויזיה הם הגרוע שבאויבי ישראל, גם אם חלק מהעובדים שם מטומטמים מספיק לא להבין את זה.
עיתון הארץ כמובן גרוע מזה כי שם פועלים להרס המדינה ביודעין, בעוד בידיעות אחרונות עושים את זה בשל המגלומניות המפלצתית של נוני מוזס.
רוצים תקשורת פרו ישראלית? נסו את פוקס ניוז

נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

סינוואר גם יודע שנתניהו חלש מול הפגנות .

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום