חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגיש העתירה נגד עסקת החטופים בראיון: אנחנו שבויים בקמפיין שתפקידו להכניע את ישראל

מאיר אינדור, יו"ר ארגון נפגעי הטרור אלמגור, בראיון על העתירה שהגיש הארגון נגד עסקת החטופים ועל הקרב האישי שלו נגד הטרור שהחל עם פציעתו

שתפו :

פלאש 90

מאיר אינדור מזהיר ש"ארגוני הטרור משתמשים ביכולות שלהם לא רק בכלים צבאיים ובפיגועים, אלא גם בתקשורת שלהם או של האויב", וכרגע, "ישראל שבויה בידי קמפיין אדיר", שנועד להכניע אותה.

אינדור סוקר את המאבק של ארגון אלמגור, שהתחיל בעסקת ג'יבריל, אז שוחררו 4 חיילים תמורת מאות מחבלים. הוא מציין, שהמחבלים ששוחררו רצחו 160 ישראלים. לאחר מכן, עסקת טננבאום ולאחריה עסקת שליט, שבו ישראל שיחררה חייל אחד, ועל כך שילמה ב-1300 קורבנות, בעיקר בחודשים האחרונים.

"כל עסקה כזאת הביאה ליותר קרבנות", מדגיש אינדור. לדבריו, "צריך להציג את המחיר לאומה, כדי שהעם יבין מה המחיר שישראל עומדת לשלם בפעם הבאה".

מאיר אינדור מספר שלאחר עסקת שליט, ארגון אלמגור הופיע בוועדת הקריטריונים עם השופט שמגר ואלוף עוזי ירון, והם אמרו בסוף הדיון שהמאבק והנוכחות של ארגון אלמגור הורידו את המחיר ששילמה ישראל.

לדעת יגאל מלכה המשתתף בדיון, יש לשחרר את החטופים כולם יחד, משום שכשמשחררים בהדרגה, המחיר לחטופים שנשארו בעזה עולה, ואי אפשר להמשיך את הלחימה בעזה. זו, לדבריו, תעודת ביטוח למנהיג החמאס, ועצם ההסכם הוא מלחמה פסיכולוגית של החמאס.

אלעזר שטורם מתקומם נגד הצמרת המדינית והצבאית, שבביטחון אומרת שיש הסכם, כשדובר צה"ל מדגיש מספר פעמים שבעצם אין הסכם, והם אינם מיידעים את משפחות החטופים קודם לכן, והדבר נודע להם בשידור.

צפו בראיון המלא.

 

orna
Author: orna

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
5 חודשים לפני

השב"כ פושע בוגד במדינה
https://www.youtube.com/watch?v=ishw9hI3X88

gil.jpg

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום