חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ טלי גוטליב נגד השר סמוטריץ': אני מאוכזבת מכך שחברי הציונות הדתית הסכימו לעסקה

ח״כ טלי גוטליב מהליכוד אומרת כי היא חשה מושפלת ומבוישת לאחר האסון הנורא שאירע בשבת שמחת תורה

שתפו :

פלאש 90

ח"כ גוטליב מספרת כי היא מרגישה מבוישת ומושפלת, כי פגעו בישראל.

"זו השפלה לאומית. לא האמנתי שגבולות הארץ פרוצים ומופקרים", היא אומרת, ומודה לחיילים ולמפקדים שנמצאים בשטח, שבזכותם ישראל מנצחת ולא בזכות ההנהגה. היא מרגישה מבוישת בפעם השניה, כי היא היחידה שיוצאת נגד הסכם עם ארגון טרור, שאי אפשר להאמין לו.

ח"כ טלי גוטליב מודאגת מההחלטה שהתקבלה "פה אחד" בקבינט, ומזכירה שכשבית דין מרשיע פה אחד, לפי ההלכה, הנאשם זכאי.

היא מבהירה ש"אלה שחשבו שיש להם תמונה נכונה על החמאס, וטעו", דהיינו, השב"כ, אמ"ן והמוסד, "הם אלה הממליצים עכשיו, על הסכם עם החמאס".

עוד מתחילת המלחמה, חושבת ח"כ טלי גוטליב, שהיה צריך להטיל מצור ללא רחם על עזה, ללא הכנסת מזון, מים ודלק, כדי שתושבי עזה ילחצו על החמאס לשחרר את החטופים, או שבעצמם יהיו משתפים פעולה עם ישראל באיתור החטופים.

תודעת הניצחון של אויב כמו החמאס, היא מסבירה, אינה נמצאת במספר ההרוגים אצל האויב, אלא בפגיעה ביהודים באופן שלא קרה מאז השואה.

גוטליב זועמת על ההתחשבות של ישראל בארה"ב, ומזכירה את תגובת בגין לביידן בהיותו סנאטור באותם ימים, כשאמר לו בגין שאינו מפחד ממנו.

"אנו מסוגלים להילחם בכל אויב, ובלבד שהגאווה הלאומית והחוסן יישמרו", היא קובעת, ואת זאת, היא מדגישה, מבינים החיילים יותר מההנהגה.

לדעתה של ח"כ גוטליב, החטופים היו משוחררים, לו היה מצור כפי שחשבה שהיה צריך להיות: "ברעב ובצמא". ומוסיפה, שאם על בסיס העסקה, היינו מקבלים אות חיים, על כל החטופים! היא היתה מוכנה לשלם את המחיר, אך היא אינה מאמינה למחבלים אכזריים ושקרנים וחוששת לחיי החיילים בעזה, ולחיי החטופים שיישארו בעזה לאחר העסקה.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אולה
אולה
5 חודשים לפני

טלי יקרה, דבריך.כולם נכונים אבל את לא תקחי אחריות על מה שנעשה פה, לדבר קל מאד כמו שרואים בלי סוף בטבמלביזיה שמוציאה אותנו טפשים ותמימים כמו שאנחנו.
מה שהיה לא יהיה כי בתוכנו יש גיס חמישי. האויב הוא בכלל לא הבעיה עכשיו. אז כל עוד את לא מתייחסת לבעיה העיקרית סמוטריץ הוא השעיר לעזאזל. אחד החכמים והנבונים בממשלה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום