חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפחיד! עו"ד אילן ציאון על המחדל הכי קשה

עו"ד אילן ציאון על מחדל התבוסתנות המהווה לדעתו מחדל קשה עוד יותר מזה שהתרחש בשמחת תורה - מדוע?

שתפו :

פלאש 90

עו״ד אילן ציאון מעלה טענה קשה לפיה ישראל לא פועלת להשמדת החמאס.

בראיון יוצא דופן בעצמתו אומר עו"ד ציאון, כי "מחדל ההתרפסות הרבה יותר חמור ממחדל השביעי באוקטובר. אחרי מה שעשו לנו היתה חייבת להיות רק תוצאה אחת – השמדת החמאס. בערך כמו שהיה צריך לחסל את היטלר. אם החמאס נשאר בחיים אחרי מה שעשה, כל הפלשתינים יהפכו להיות חמאס. הרשות הפלשתינית, ערביי ישראל, אם הם רואים שהחמאס נשאר בחיים הם יקצינו ויהיו כמו החמאס. הדרך היחידה לחסל את חמאס היא לכבוש את עזה ולהישאר בעזה. חייבים לשלוט נצחית בשטח".

עו"ד ציאון מוסיף ואומר, "מה זה "תמרון", זה חוסר מחויבות להשיג כלום. מפציצים בניינים ריקים, מביאים לעולם תמונות של מלחמת העולם השניה כאילו חיסלת את עזה, העולם מתעצבן, כשבעצם לא כבשת עדיין את עזה, ואז משחררים מחבלים. את החטופים היה צריך לשחרר במבצע צבאי. בחרנו בדרך אחרת, וכל הערבים רואים שאין לנו באמת מחויבות להילחם. זה כמו גז בישול שהשתחרר בחדר וצריך רק ניצוץ קטן להדליק אותו. הניצוץ הוא בסך הכל החלטה של הערבים בישראל ובכל שאר החזיתות כשיגיע הרגע המתאים מבחינתם. אנחנו בסכנה בכל מקום בישראל".

לשאלת הרב יצחק זאגא כיצד יוצאים מהמצב הזה, השיב עו"ד ציאון כי ראשית לכל, הציבור צריך לצאת מאוירת התבוסתנות. "העם בישראל הפך פה לתבוסתן. אי אפשר להמשיך כך. בשנות השבעים היינו עם אחר לגמרי. לא היה בנאדם אחד במדינה שעבר לו בראש לשחרר מחבל. ראה את סיפור הספורטאים במינכן, ומבצע אנטבה. פה המצאנו המצאה חדשה, כל פעם חוטפים לנו ואנחנו משחררים מחבלים. נכנסה פה התבוסתנות לאט לאט ובשביל לשרוד במקום הזה אנחנו צריכים לחזור למה שהיינו".

צפו בראיון המלא.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום