חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו״ד ציאון: ״העם צריך לדרוש את הראשים של כולם״

עו"ד אילן ציאון מותח ביקורת חריפה על הממשלה המכהנת: ״אי אפשר היה לעשות דבר יותר גרוע מניהול המשא ומתן עם החמאס ושחרור מחבלים לארגון שביצע את הרצח הזה, אי אפשר, אין דבר יותר חמור מזה״

שתפו :

פלאש 90

עו״ד אילן ציאון טוען שמנהיגינו רופסים ושהמשא ומתן מול החמאס היה בעיניו מזעזע: ״העם צריך לדרוש את הראשים של כולם, הם צריכים לעוף הביתה״.

מי לדעתו צריך להוביל את המדינה? ״אנשים אחרים שאני עדיין לא רואה אותם במערכת הפוליטית, אלה אנשים שהתפיסות שלהם הן אחרות לחלוטין הם לא מתפשרים, הם חזקים, הם מבינים שצריך לשלוט בשטחים של הפלסטינים״.

״לנו יש תפקיד להפסיק לסמוך עליהם״, מסכם עו״ד ציאון, ומכיוון שהם הביאו אותנו לשבעה באוקטובר הם יביאו אותנו למצבים עוד הרבה יותר חמורים".

צפו בראיון המלא.

orna
Author: orna

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
5 חודשים לפני

נכון שהאסון הזה קרה בזמן כהונת הממשלה הזאת, אבל דברים כאלה שנועדים להוריד את רמת האמון בנבחרי הציבור המכהנים בממשלה בזמן מלחמה זו פשוט איוולת. והסיבה פשוטה – אי אפשר לנהל מלחמה אם אין אמון בדרג המדיני. ובמדינה כמו ישראל, גם אין לנו את הפריבילגיה לנהל בחירות בזמן המלחמה, כי למרבה הצער זה יזמין בהכרח לחץ אמריקאי ובין לאומי להפסיק את המלחמה, כי הם לא יהיו מוכנים שנעסוק בשני דברים שונים ונפרדים לחלוטין במקביל (הלמרבה הציר נוגע להתערבות הבינלאומית והאמריקאית בפרט בענייני המלחמה של מדינת ישראל. אני לא חושב שצריך לעשות עכשיו בחירות). יהיה מספיק זמן לביקורת – על כל מה שקרה בשלושים השנים האחרונות, ועל מה שקרה בשנה האחרונה בפרט, וגם על מה שהיה בזמן המלחמה (כולל העסקה, שאני עד עכשיו חושב שהיא הייתה עסקה רעה, למרות השמחה של חזרת החטופים). עכשיו זה לא הזמן הזה. ולא זו אף זו, זה רק מתכתב עם הקמפיינים הנבזיים, הפלגניים והמסיתים של השמאל הרדיקלי, שרוצה להוריד את נתניהו כדי להקים ממשלת שמאל רדיקלית שתקים פה מדינת טרור פלסטינית. אז בחיאת – מספיק עם זה עכשיו. זה לא הזמן ולא המקום.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום