חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סא"ל מוריס הירש מסביר: כך ניתן להוציא להורג את מחבלי הנוחבה

עו"ד מוריס הירש טוען כי דרך ההתנהלות של מערכת המשפט מול מחבלי הנוחבה היא "אסון" ומסביר כיצד יש להתמודד איתם

שתפו :

פלאש 90

מדינתי ישראל עומדת בימים אלו בפני אתגר משפטי לא פשוט: מחבלי החמאס שביצעו את הטבח בשבעה באוקטובר בצירוף של עצורים רבים שנעצרו בעזה צריכים לעמוד למשפט והאתגר של המערכת המשפטית יהיה לבחור את הדרך הנכונה שתבטיח שהם יבואו על עונשם..

אחד המחבלים שהשתתף בטבח בישראלים במסיבת הטבע

 

 

 

 

 

 

עו"ד מוריס הירש, ששירת במשך 19 שנים בפרקליטות הצבאית, ובתפקידו האחרון כיהן כפרקליט איו״ש, קובע כי ההתנהלות של ישראל עד עתה היא בעייתית מאוד: "במקרה של המחבלים של השבעה באוקטובר שם יש בעיות קשות ביותר. ככל שננסה להתנהל עם הנאצים במשפט פלילי רגיל או לראות אותם כמחבלים רגילים מבחינת ראיות וכו'. מה שקורה, שהממסד המשפטי נשאר בתוך התעלות עם רצון להשתמש בכלים הרגילים של המשפט הפלילי. זה אסון כי המשפט הפלילי לא מותאם להתמודד עם התקפה בעשרות זירות של אלפי מחבלים שעורפים ראשים של ילדים במצב של לחימה מתמשכת, עם רקטות. איך אפשר לאסוף ראיות, איך בודקים מי אנס את מי. כל מי שיש לו עיניים בראש מבין שאי אפשר להתמודד עם זה בכלים הרגילים".

הירש מציין את התקדימים ההיסטוריים שיכולים לעזור בכיוון: "את הדבר הקרוב ביותר ניתן להשוות למשפטי נירנברג ומשפט אייכמן. צריך להתאים את החוק לעשיית דין בנאצים ועוזריהם כדי לא לקבוע עבירה רטרואקטיבית. הכל קיים רק צריך לתת להם מסגרת חדשה ומותאמת למסגרת האירוע".

כיצד ניתן להוציא להורג את מחבלים הנוחבה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ
TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום