חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרולין גליק: ביידן מוטרד מירידה משמעותית בתרומות של יהודים למפלגתו

קרולין גליק בראיון על האנטישמיות באקדמיה העולמית ועל התלות המסוכנת שלנו בארה"ב: "לא נוכל להמשיך להיות ברכבת הרים שמתהפכת כל 4 שנים במה שקשור להישרדותנו"

שתפו :

פלאש 90

קרולין גליק, עורכת בכירה ב-JNS, מתייחסת לשימוע הנשיאות של שלוש האוניברסיטאות המובילות בארה"ב שסירבו לגנות קריאות אנטישמיות, אך מבקשת להבהיר כי מדובר בתופעה שטבועה עמוק בכל מוסדות האקדמיה בארה"ב ואינה מסתיימת בנשיאים.

היא סבורה שעל האקדמיה בישראל לפתוח בתגובה את שעריה בפני יהודים מארה"ב ומאירופה שאינם יכולים עוד ללמוד בפקולטות שבארצם.

נשיאת אוניברסיטת פנסילבניה לשעבר, ליז מק'גיל, מעידה בשימוע

בעקבות האירועים האחרונים, יהודים רבים משכו את תרומותיהם לאוניברסיטאות בחו"ל, אך לא רק שם.

גליק חושפת כי ביידן מוטרד מירידה משמעותית של תרומות מצד תורמים יהודים עשירים למפלגתו. לא ברור עדיין כיצד יצביעו יהודי ארה"ב בבחירות הקרובות, אך ייתכן שחלקם יצביעו לטראמפ בשל מדיניותו הפרו-ישראלית.

עם זאת, מבקשת גליק להבהיר כי על ישראל להבין שתוצאות הבחירות הן לא מה שיכריע את הכף ומזהירה כי "אנחנו לא יכולים להמשיך עם התלות האסטרטגית בארה"ב שמתהפכת בכל ארבע שנים, לא נוכל להמשיך להיות ברכבת הרים בעניינים שקשורים להישרדות שלנו כאן".

מה שבטוח הוא ש"הולך להיות שמח" בוועידה הדמוקרטית בשיקגו בקיץ. במפלגה יש הרבה פיצולים בנוגע למלחמה בארץ כשגורמים מסוימים בה ממשיכים לנקוט בגישה פרו-איראנית, "מאבקי ישראל באויב מנוגדים למדיניות הממשל ואנחנו צריכים להתכונן לעימות שיבוא", אומרת גליק. בהקשר זה היא מבהירה כי המאבק המדיני נושא פרי: "אני מורידה את הכובע בפני נתניהו שמצליח להביא להמשך הלחימה חרף הלחצים".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום