חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ שמחה רוטמן בראיון בלעדי: "מדינת ישראל צריכה לחזור בתשובה על אוסלו ולהכות על חטא״

ח"כ שמחה רוטמן אומר כי לא יתכן שמדינת ישראל תלחם כאשר ידיה קשורות מאחורי גבה. מה יש לו לומר על הצביעות הבינלאומית והאם הוא סולח למי שיצא נגדו בשנה האחרונה?

שתפו :

פלאש 90

ח"כ שמחה רוטמן מ"הציונות הדתית" מבהיר כי על מדינת ישראל לצאת ממסלול אוסלו הבעייתי עליו היא צועדת ואומר כי "בהקשר הזה כולנו לא עשינו מספיק, אנחנו צריכים להבין שאם לא נהיה אחראים לביטחוננו – אף אחד לא יעשה זאת במקומנו".

בהתייחסות לטיפול במחבלי הנוח'בה הוא אומר כי התפיסה בנושא התמודדות המשפט הפלילי עם טרור צריכה להשתנות ולהיות אחידה מצד כלל הרשויות. כמו כן, הוא חושף כי ביום שלישי הקרוב צפויה ועדת משנה של ועדת החוקה לקיים דיון ראשון בנוגע למחבלים הנתפסים בשעת המלחמה כדי לגבש מדיניות סדורה בנושא.

צילום: דוברות שב"ס

בראיון בינלאומי שקיים ח"כ רוטמן הוא טען כי ההתנגדות העולמית נגד הלחימה בעזה נובעת מאנטישמיות. כעת הוא מסביר כי "הצביעות זועקת", בייחוד לאור העובדה שאחוזי הפגיעה של ישראל בבלתי מעורבים נמוכים מאוד, "לא ייתכן שנלחם עם ידיים קשורות".

עוד הוא מתייחס להתעסקות בבחירות המקומיות בעיצומה של המלחמה ומספר כי סיעת הציונות הדתית הגישה הצעת חוק הדורשת את הפסקת העניין: "אין לכך שום הצדקה בזמן כזה, זו טעות ערכית".

לסיום, מתייחס ח"כ רוטמן לרפורמה המשפטית ואומר כי: "השיח סביבה חצה משמעותית את גבולות הטעם הטוב". עם זאת, הוא סבור שאין זו העת להתעסק בעבר: "עכשיו צריכים להתמקד במאחד בינינו, לא משנה כמה אדם פגע בי – בשנייה שפרצה המלחמה – מבחינתי הכל נעלם".

צפו בראיון המלא

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9*

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום