חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזכ"ל תנועת בני עקיבא החדש- יגאל קליין

לאחר דיון במליאת ההנהלה הארצית הוחלט על בחירתו של קליין, סגנו של יאיר שחל המזכ"ל הקודם

שתפו :

יגאל קליין
צילום: מתניה אופיר

אתמול בערב (ג') לאחר ישיבה מיוחדת, בה הובאו המלצות לתפקיד, הודיעה הנהלת התנועה על מינויו של סמזכ"ל התנועה למזכ"ל. בפני הוועדה הובאה המלצתה של ועדת האיתור לבחירתו של סמזכ"ל התנועה יגאל קליין לתפקיד.

קליין, בן 44, נולד בפריז, בגיל שנתיים עלה לארץ לשכונת גילה בירושלים. בשכונה הוא פיתח את החיבור לתנועת הנוער "בני עקיבא" ולעשייה במרחב האידאליסטי במגוון ‏תחומים. קליין למד בישיבת "שבי חברון" ושירת בצבא כתותחן. לאחר הצבא התחתן עם יעל, ומאז החתונה הם גרים במעלה חבר, 16 שנים. לקליין ולאשתו יעל יש חמישה ילדים, שלדבריו הם עיקר גאוותו.

קליין הוא איש חינוך שאוהב לעבוד עם נוער. בבני עקיבא הוא נמצא כבר 11 שנים. 4 שנים מתוכם שימש כראש מחלקת ההדרכה של התנועה. בעברו היה גם רכז נוער, וראש תחום נוער בקריית ארבע. הוא בעל תואר ראשון במנהל ומדיניות ציבורית במכללת "ספיר" ולדבריו משתדל להמשיך ולהעמיק יום- יום את הלימודים התורניים- רוחניים שלו.

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) ברך על המינוי: "ברכות ליגאל קליין על היבחרו למזכ"ל תנועת הנוער 'בני עקיבא', במקומו של יאיר שחל שמסיים תקופה ארוכת שנים ומבורכת בתנועה. יגאל היקר, אני בטוח ביכולתך לנווט ולהנהיג את תנועת הנוער המשמעותית דווקא בימים מורכבים אלו. שמח בשבילך ובמיוחד בשביל החניכים היקרים, עלה והצלח".

בעמוד הפייסבוק של התנועה בירכו על מינויו: "אנו שמחים ומברכים את חברנו יגאל קליין סמזכ"ל חינוך שנבחר הערב למזכ"ל התנועה הבא. יגאל היקר, מאחלים לך הצלחה גדולה בתפקיד, שהקב"ה יהיה איתך ותזכה לברכתו בכל עמלך. מאמינים בך שתוביל את התנועה שלנו קדימה!!".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום