חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זרועות התמנון והמימון: "הנכסים הכי אסטרטגיים של מדינות אירופה הם בידיים של הקטארים"

אל"מ במיל' ד"ר אודי לוי פורש תמונה מפחידה לגבי הדרך בה הצליחו הקטארים בעזרת כסף רב להגיע ללב של המוסדות המרכזיים באירופה ודרכה הם שבעצם שולטים בכלכלה, בתרבות ובפוליטיקה

שתפו :

פלאש 90

כדי להקים מערכת משומנת שבונה מנהרות, קונה נשק בכמות של מדינה ולממן תשתית עצומה של טרור בעזה כמו שהצליח חמאס לעשות צריך הרבה מאוד כסף. אבל מסתבר שחמאס הוא רק חלק אחד מתוך מפלצת איסלמית שהצליחה לכבוש צמתים מרכזיים ברחבי העולם ודרכה להשפיע.

איסמעיל הנייה.  Hassan Jedi/Flash90  

 

 

 

 

 

ראש המערכה נגד מימון טרור במוסד, אל"מ במיל' ד"ר אודי לוי, משרטט את הקווים שבונים את אותו מערך: "הכספים של החמאס מגיעים מרשת עולמית רחבה שמאחוריה עומדים האחים המוסלמים ממצרים שנמצאו בערב הסעודית, קטאר וכווית. אינטרסים של המדינות האלה מאפשרים להם להשתמש בתשתית של המדינה כדי להפיץ את התורה שלהם".

"הם בנו מפלצת שהחמאס היא אחת מהם", מתאר ד"ר לוי, "למפלצת הזו יש יעד אחד מרכזי: להפוך את העולם חזרה לעולם האסלאמי. כשבתוך המפלצת יש כמה רבדים: אחד של מדינות מתונות יותר שאמורות לפעול בצורה עדינה יותר של כיבוש הלבבות. יש תנועות כמו חמאס, אל קעידה, כולן באופן הפיננסי שלהן מחוברות לאותם עטינים. סעודיה אומנם הפסיקה ב-2003 כשהם הבינו שבן לאדן מנסה לעשות אצלם הפיכה".

הזרועות ששולח התמנון הקטארי מגיעות לכל העסקים המוכרים לנו: "היום מי שמוביל את כל המערכת הזו הם הקטארים שכבשו את אירופה. הנכסים הכי אסטרטגיים של מדינות אירופה הם בידיים של הקטארים והאחים המוסלמים. הבנקים הכי גדולים, חנויות הבגדים המפורסמות בידיהם, קבוצות הכדורגל, הפולטיקאים ממומנים על ידי הקטארים והופכים להיות המגינים הכי גדולים עליהם. והכי כואב, הלוביסטים הכי גדולים של הקטארים בארה"ב הם יהודים".

מדוע ישראל שיתפה פעולה עם ההשתלטות הקטארית?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אסנת
אסנת
4 חודשים לפני

מי היהודים שהם הלוביסטים של הקטארים ???

مورد أنابيب HDPE
4 חודשים לפני

تم تصميم تركيبات إيليت بايب Elite Pipe لتكون سهلة الاستخدام ، مما يسهل التثبيت السهل ويضمن صيانة خالية من المتاعب طوال عمرها الافتراضي.

uPVC pipe supplier
4 חודשים לפני

Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is fantastic blog. An excellent read. I will certainly be back.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום