חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר גדי טאוב חושף לראשונה: גורמים בצבא ממדרים את לשכת ראש הממשלה

ד"ר גדי טאוב קורא לישראל להשתחרר מהתלות בארה"ב: "נושאת המטוסים שלה הרתיעה את חיזבאללה - אך גם אותנו" וכן מודאג מתופעת סיכול החלטות הממשלה בידי הדרג הצבאי

שתפו :

ד"ר גדי טאוב מבהיר שעלינו להשתחרר מחיבוק הדב האמריקאי ובתור התחלה להקטין את התלות בחימוש מהמעצמה. "אנחנו צריכים להיגמל מהרעיון שהממסד בישראל התמכר לו – זה שרואה בארה"ב את המבוגר האחראי".

הוא מוסיף כי מדיניות האינטגרציה האיזורית במזרח התיכון שבה נוקטת ארה"ב מתנגשת ישירות באינטרס הקיומי של ישראל, מכיוון שהיא שואפת לשלב בה את איראן.

Photo by Yonatan Sindel/Flash90

ד"ר טאוב מודה שלא נוכל לצאת נגד ארה"ב בכל החזיתות אך אין זה אומר שאנו מוכרחים להתכופף לכל רצונותיה בלי להגיד "לא" אף פעם, מפני שגם לנו יש יכולת לגרום לה לצרות באיזור.

עוד הוא מתייחס לתופעה שהלכה והתגברה בשנים האחרונות והגיעה לשיאה בתקופת הרפורמה המשפטית, ובה הדרג הצבאי-מקצועי מסכל את החלטותיה של הממשלה הנבחרת.

הוא מזהיר כי טרם מיצינו את הבירור בנושא וכי עדיין לא ברור עד כמה מידרו את הדרג הנבחר ערב ה-7 באוקטובר ומאז פרוץ המלחמה: "העובדה שלא נתנו התרעה לדרג הנבחר באותו לילה זו שערוריה קיצונית ביותר". הוא מוסיף בזהירות כי על פי ידיעה שקיבל, יש גורמים בצבא שאפילו עכשיו ממדרים את לשכת ראש הממשלה בנושאים מסוימים.

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
4 חודשים לפני

אם מר ביבי יודע ומשאיר אותם הוא משתף פעולה מלא כמו שמנע פיטורי יועמשית ועוד הקיף עצמו ביועצים פרוגרסיביים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום